نه پرسپولیسی و نه استقلالی‏ ها! هیچکدام دوای درد هوادار نبودند

به گزارش رکنا،  تیم هوادار در حالی دیدار برابر استقلال را آغاز کرد که دو بازیکن سابق این تیم را در ترکیب اصلی خود داشت. داریوش شجاعیان که پنج فصل پیش و بعد از درخشش با پیراهن گسترش فولاد، با حواشی فراوان و البته هزینه ای گزاف آبی پوش شد بازیکن مورد نظر ماست. او چهار فصل برای این تیم به میدان رفت و در نهایت دو فصل پیش و به دلیل عدم نیاز باشگاه مجبور به ترک استقلال و حضور در تیم هوادار شد. 

بابک مرادی هم دومین بازیکن سابقا آبی پوش بود که امروز روبروی تیم سابق خود قرار گرفت. این بازیکن پس از درخشش در تیم ماشین سازی تبریز، با امیدهای فراوانی و البته چهره ای منحصر به فرد، پیراهن استقلال را به تن کرد اما بعد از حدودا دو فصل مجبور به در آوردن این پیراهن از تن و حضور در تیم هوادار تهران شد.

 این دو بازیکن که از ابتدا در ترکیب اصلی تیم هوادار به میدان رفتند در نهایت تا زمانی که در بازی بودند موفق به انجام کار خاصی برای زمین گیر کردن حریف نشدند. روز کم فروغ این دو بازیکن در نهایت باعث شد تا ساکت الهامی هیچ یک از آنها را تا پایان در میدان نگه ندارد. داریوش شجاعیان که بازوبند کاپیتانی تیم هوادار را بر بازو بسته بود بین دو نیمه از ترکیب بیرون رفت و جای خود را به محمد جواد محمدی داد. در سوی دیگر بابک مرادی نیز در دقیقه 65 مجبور به ترک زمین شده به جای او حسین صادقی پا زمین گذشت. 

بعد از خروج این دو بازیکن از زمین، ساکت الهامی که به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود مجبور به فرستادن یکی از بازیکنان سابق تیم پرسپولیس به میدان شد تا شاید بتواند با بازی او دروازه حریف را باز کند اما محمدمهدی مهدیخانی، بازیکن کارآمد تیم های ملی جوانان و امید ایران و البته دو فصل اخیر پرسپولیس، مهره ای نبود تا الهامی و هوادار را به خواسته اش برساند. او از دقیقه 73 به جای فرزاد جعفری پا به میدان گذاشت.

در نهایت هر آنچه که بود نه دو مهره استقلالی و نه مهره پرسپولیسی هوادار موفق به انجام کار خاصی نشدند تا در نهایت آبی های پایتخت با گل زودهنگامی که به ثمر رساندند موفق شوند سه امتیاز کامل بازی را به حساب خود واریز کنند. 

 

 

کدخبر: 837184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟