مهاجم سابق لستر و نیوکاسل مدنظر پرسپولیس/ اسلام سلیمانی کیست؟ + فیلم گل ها

به گزارش  رکنا  ، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقلات تابستانی عملکرد قابل قبولی داشته و به نظر میرسد بیشتر خواسته های یحیی گل محمدی برآورده شده است. اما خلا بزرگ پرسپولیس در پست مهاجم است. 

با جدایی آلکثیر و پریرا پرسپولیس نیاز به خرید یک مهاجم تمام کننده دارد تا در فصل پیش رو با مشکل گلزنی مواجه نشود. در چند هفته اخیر بازیکنان مختلفی مانند ایمن حسین عراقی  و استفان یووتیچ بازیکن سابق منچسترسیتی  به پرسپولیس لینک شده اند ، اما در جدیدترین شایعات  مذاکره پرسپولیس با اسلام سلیمانی مهاجم سابق لسترسیتی، موناکو و نیوکاسل مطرح شده است. اسلام سلیمانی بازیکنی با رزومه قابل توجه است.

اسلام سلیمانی متولد ۱۸ ژوئن ۱۹۸۸میلادی یک فوتبالیست الجزایری است که در پست مهاجم برای تیم اسپورتینگ کلوب پرتغال پرتغال و تیم ملی الجزایر بازی کرده است .سلیمانی یک ملی پوش الجزایری، اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۲ انجام داد. تا ژانویه ۲۰۱۴، ۱۷ بازی ملی انجام داده و ۹ گل به ثمر رسانده بود.  او فصل گذشته در اندرلخت بلژیک توپ میزد و در حال حاضر بازیکن آزاد است. اما این انتقال با توجه به قیمت بالای این بازیکن و قوانین سقف قررداد فدراسیون، دور از ذهن به نظر میرسد.

کدخبر: 911437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟