عجیب‌ترین انتقال تابستان با عملیات سری!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، الیه وه‌آ یکی از استعدادهای برتر فوتبال اروپاست که باشگاههای بزرگی خواهان جذب او هستند. در این میان اما به نظر می رسد که چلسی بیش از سایر باشگاه به جذب ستاره 20 ساله مون پولیه نزدیک باشد.

این باشگاه لندنی قصد دارد با اجرای یک تکنیک نقل و انتقالاتی جالب میلان و اینتر ، دو رقیب اصلی خود برای جذب وه‌آ را از پیش رو برداشته و صاحب این بازیکن جوان شود.

به گزارش توتو مرکاتو، باشگاه چلسی می خواهد با ارائه پیشنهاد 35 میلیون یورویی این مهاجم جوان را به خدمت گرفته و سپس او را به استراسبورگ قرض دهد؛ باشگاهی که مالکان چلسی آن را در اختیار دارند و متعلق به کمپانی امریکایی BlueCo است.

وه‌آ متولد سال 2003 است. او سال گذشته درخشش قابل توجهی داشت و توانست با پیراهن مون پولیه 19 گل زده و 6 پاس گل بدهد؛ همین آمار شگفت انگیز بود که باشگاههای بزرگ اروپایی را برای خرید این بازیکن ترغیب کرد.

با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد که مقصد بعدی وه‌آ مشخص شده و تیم های ایتالیایی را باید بازنده رقابت سر انتقال او بدانیم. ستاره 20 ساله فرانسوی در صورت قبول پیشنهاد چلسی احتمالا یک فصل به صورت قرضی برای استراسبورگ بازی کرده و سپس راهی استمفوردبریج شود.

کدخبر: 910741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟