سعادت: هیچکس کم‌کاری نکرد/ حاجی‌پور: بابت بازی مقابل بلغارستان شرمنده‌ام

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، علی حاجی‌پور پس از شکست۳ بر ۲ مقابل بلغارستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 ، اظهار کرد: مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم. طبق پیش‌بینی، عملکرد خوبی در شروع داشتیم و به خوبی حریف را مهار کردیم. تنها اواخر ست سوم زمین خوردم و با وجود کمردرد، کارایی ست‌های قبل را نداشتم. بابت بازی امروز شرمنده هستم.

وی ادامه داد: در طول مسابقات امسال نکات زیادی یاد گرفتم. تیم باید تاکتیک‌پذیر باشد و دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کند. در دو یا سه ست ابتدایی به خوبی توانستیم دستورات کادر فنی را اجرا کنیم اما در ادامه چندان موفق نبودیم و بازی از دست‌مان خارج شد.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در مورد میزان مصدومیتش، گفت: اسپاسم شدیدی دارم و باید دکتر در مورد وضعیتم نظر دهد.

بردیا سعادت هم پس از شکست مقابل بلغارستان گفت: نمی‌توانم بگویم که بازی خیلی خوبی بود، اما بازی پایاپایی بود. بلغارستان خوب جنگید و آنها در لحظات حساس و مخصوصاً امتیازهای ۲۰ به بعد عملکرد بهتری داشتند. رمز پیروزی آنها هم همین موضوع بود.

وی ادامه داد: تیم ایران هم هر کاری از دستش بر می‌آمد، انجام داد. کسی کم کاری نکرد و بدون شک همه فقط با فکر پیروزی وارد میدان شدند و به دنبال ارائه یک بازی تماشاگرپسند بودند، اما متاسفانه امروز نشد که به هدف‌مان برسیم. امیدوارم در ادامه شرایط برای ایران بهتر شود.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بازی بسیار نزدیک بود. گاهی ایران پیش می‌افتاد و گاهی هم بلغارستان پیش بود. در ست چهارم سعی کردم با سرویس و هرچه که در توان دارم به تیم کمک کنم. چند امتیاز سرویس هم گرفتم، اما در نهایت آنطور نشد که می‌خواستیم. همیشه آماده هستم و با نظر کادر فنی در ترکیب قرار می‌گیرم تا به تیم ملی کمک کنم. امیدوارم که از این بهتر شویم تا حداقل وقتی مردم بازی‌ها را می‌بینند، مانند گذشته شاد شوند.

سعادت در مورد جو سالن در آناهایم، عنوان کرد: تماشاگران ایرانی زیادی در سالن بودند. ورزشکاران حرفه‌ای هستیم و در سالن‌های مختلف بازی کرده‌ایم. جوی که تماشاگران ایجاد می‌کنند، نمی‌تواند عاملی برای برهم خوردن تمرکز بازیکنان باشد. در سالن‌هایی بازی کرده‌ایم که پر از تماشاگر بوده و گاهی به سود تیم و گاهی علیه تیم شعار دادند. به نظرم یکی از الزامات ورزشکار حرفه‌ای بودن این است که در شرایط سخت تمرکز خود را حفظ کند.

کدخبر: 906952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟