مصاحبه متفاوت و خواندنی سردار/ آزمون: من سریال‌های ترکیه‌ای را تماشا می‌کنم

به گزارش رکنا، سردار آزمون در گفت‌وگو با شبکه «Tivibuspor» ترکیه، درباره فصل گذشته فوتبال اظهار داشت: در بایرلورکوزن فصل برای ما به‌خوبی پیش رفت و تیم جوان و خوبی داریم. پیش‌بینی کرده بودم که به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود می‌کنیم. تیم توانایی داشتیم که توانایی موفقیت داشت و می‌توانست به فینال مسابقات هم برسد. ژابی آلونسو مانند یک پدر به ما نزدیک شد و کار خوبی انجام داد.

وی در مورد آشنایی خود با تیم‌ها و فرهنگ کشور ترکیه تصریح کرد: من سریال‌های ترکیه‌ای تماشا می‌کنم و زبان ترکی من هم خوب است. این فصل پیشنهادی از یک تیم عالی ترکیه‌ای داشتم. من عاشق فرهنگ ترکیه و بازی در سوپرلیگ این کشور هستم، اما این انتقال به سرانجام نرسید. از زمانی که متولد شدم، عاشق فنرباغچه هستم و رئال مادرید را هم دوست دارم. البته من بازیکن حرفه‌ای هستم و این مسئله به این معنی نیست که برای تیم اسپانیایی دیگری بازی نمی‌کنم.

مهاجم تیم ملی ایران با بیان اینکه می‌خواهد در تیمی بازی کند که بیشترین انگیزه را در آن داشته باشد، خاطر نشان کرد: همه می‌خواهند در فنرباغچه، گالاتاسرای یا بشیکتاش بازی کنند و دوست دارم تصمیم درستی برای آینده‌ام بگیرم.

به گزارش تسنیم، آزمون درباره آینده فوتبالی خود تصریح کرد: همه چیز در فوتبال ممکن است. ما بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ابتدا شرایط را بررسی می‌کنیم و اگر شرایط مساعد باشد، می‌توانیم هر کاری انجام بدهیم. این ممکن است رفتن به لیگ عربستان باشد یا یک لیگ دیگر. البته من الان با لورکوزن قرارداد دارم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در مورد استعداد جدید فوتبال ترکیه یعنی آردا گولر که به رئال مادرید پیوسته، گفت: آردا بازیکن بسیار خوبی است و در ترکیه حمایت زیادی از او شده است. امیدوارم شرایط برای این بازیکن به‌خوبی پیش برود. گولر اکنون مستعدترین بازیکن ترکیه است و فکر می‌کنم در مسیر درستی قرار دارد. امیدوارم این بازیکن در تیم‌های بزرگ بازی کند و در همان سطح باقی بماند.

کدخبر: 906558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟