اختصاصی/ حضور نکونام در استقلال منتفی شد/ سرمربی خارجی تا آخر هفته انتخاب می شود!

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، جواد نکونام که یکسال پیش در چنین روزهایی قید حضور روی نیمکت استقلال را زد، در روزهای گذشته به جدی ترین و اصلی ترین گزینه جانشینی ریکاردو ساپینتو تبدیل شد. نکونام در شرایطی سال گذشته هدایت آبی پوشان را نپذیرفت که عده ای معتقد بودند او تصمیم گرفته سرمربی تیمی نشود که بدون شکست قهرمان شد چون هر نتیجه ای جز قهرمانی دوباره آبی پوشان یعنی شکست و ناکامی. با این اوصاف نکونام که توسط دوستدارانش به «جواد لالیگایی» معروف است، امسال عزم خود را برای نشستن روی نیمکت تیم آبی پوش پایتخت جزم کرد اما یک اتفاق غیرمنتظره مانع این مهم شد.

موضوعی که به خارج از مستطیل سبز و مسائل غیرفوتبالی مربوط است و روزهای گذشته با خبرهای ضدونقیضی سپری شد. اینکه نکونام موفق شده مجوز نهادهای مربوطه را برای نشستن روی نیمکت استقلال بگیرد و البته دقیقا عکس این موضوع هم وجود داشت. در این بین حمایت تعدادی از چهره های محبوب از جمله فرهاد مجیدی از یکسو و استقبال هواداران در فضای مجازی از سوی دیگر، باعث شد امید به حل مشکل نکو بیشتر شود.

گرچه روزها برای هواداران استقلال با نگرانی سپری می شود اما آنها امید خود برای معرفی جواد نکونام را از دست ندادند اما امروز را می توان پایان این پرونده دانست؛ مشکل جواد نکونام حل نشده و قرار نیست حل شود. برای همین مسئولان باشگاه استقلال و در راس آنها حجت کریمی قید نکونام را زده و به صورت جدی مذاکرات با دو گزینه خارجی را شروع کرده اند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال که تاکید کرد نامش افشا نشود، به خبرنگار «رکنا» گفت:«تا امروز هیچ خبر یا پالس مثبتی مبنی بر اینکه مجوز حضور نکونام در استقلال صادر خواهد شد، به باشگاه نرسید. در واقع پرونده نکونام برای باشگاه بسته شده و برای همین مذاکره با گزینه های خارجی در حال انجام است. در ضمن هیچکدام از نام هایی که در برخی رسانه ها عنوان شده را تایید نمی کنیم. امیدواریم تا 2،3 روز آینده نام سرمربی جدید استقلال که خارجی خواهد بود، اعلام شود.»

تمام این اتفاقات در شرایطی است که هواداران استقلال نگران این موضوع هستند که تاخیر در انتخاب سرمربی باعث شود فرصت بستن تیمی قدرتمند برای لیگ برتر بیست و سوم از دست برود.

کدخبر: 902016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟