تکذیب یک خبر عجیب/ نساجی- پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش رکنا، در یکی از بازی‌های حساس هفته پایانی لیگ برتر نساجی در قائمشهر از پرسپولیس پذیرایی می‌کند. این مسابقه در تعیین قهرمان لیگ برتر بسیار تاثیرگذار است و اگر نساجی بتواند ترمز سرخ‌پوشان را بکشد و سپاهان در هفته آخر مس کرمان را شکست بدهد آنوقت قهرمان لیگ طلایی پوشان خواهند بود.

احتمال دیگر اما برد پرسپولیس در قائمشهر مقابل نساجی و برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه شهید وطنی است. همین موضوع شایعات زیادی را درباره برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر مطرح کرده است.

در این خصوص برخی رسانه‌ها اعلام کردند که با توجه به منطقه جغرافیایی ورزشگاه وطنی و محدودیت‌هایی که در اطراف ورزشگاه وجود دارد، برخی افراد مخالف ورود تماشاگر در بازی با پرسپولیس به وطنی هستند. این در حالی است که در اکثر مسابقات گذشته نیز ورزشگاه قائمشهر پر از تماشاگر بوده و مشکلی پیش نیامده است.

حالا اما ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی هم شایعه بدون تماشاگر بودن دیدار تیمش با پرسپولیس را تکذیب کرده است. سیف‌الله‌پور گفت:‌«چرا باید بازی بدون تماشاگر باشد؟ مگر تا الان در این فصل اتفاقی در قائمشهر افتاده که این بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند؟ مگر در بازی‌هایی که با ظرفیت کامل تماشاگر برگزار کردیم اتفاقی افتاد؟ در همین فصل مقابل استقلال با ظرفیت صد درصد تماشاگر بازی کردیم و تماشاگران هم راضی به منزلشان بازگشتند. مطمئن باشید در همین بازی هم بازی در امنیت کامل برگزار خواهد شد.»

مدیرعامل نساجی ضمن اعلام رسمی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه وطنی قائمشهر برای بازی با پرسپولیس گفته که 10 درصد از سکوهای تماشاگران هم به پرسپولیسی‌ها اختصاص پیدا می‌کند و اگر قرار به قهرمانی پرسپولیس باشد هم به بهترین شکل ممکن جشن قهرمانی در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد.

کدخبر: 892652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟