نظر دو پیشکسوت سرخابی درباره حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال/ برخی‌ها برای فضای مجازی فعالیت می‌کنند!

به گزارش رکنا، حسین عبدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور روز گذشته وحید قلیچ در تمرین استقلال و دیدار با ساپینتو سرمربی این تیم گفت:‌ من در جریان این مسأله قرار ندارم و نمی‌دانم موضوع چیست اما اگر یک استقلالی به تمرین پرسپولیس بیاید یا یک پرسپولیسی در تمرین استقلال حاضر شود خیلی هم اتفاق خوبی است ولی در این شرایط اینگونه رفتارها می‌تواند استرس‌زا باشد و صورت خوشی ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که من حرفی نزنم چون در همین سکوت کلی حرف است! ما باید نسبت به شرایط، متوجه باشیم که چه حرفی می‌زنیم و چه کاری انجام می‌دهیم.

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز در این خصوص گفت: دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. اینها به بحث شبکه‌های مجازی و گرفتن فالوور برمی‌گردد. بهتر است استقلال از مسائل حاشیه‌ای دور باشد. این موضوعات نه به درد هوادار می‌خورد و نه آنها را خوشحال می‌کند. استقلال آنقدر پیشکسوت دارد که از تیم‌شان حمایت کنند.

بیانی افزود: برخی‌ها برای فضای مجازی فعالیت می‌کنند. آیا رفتن پیشکسوت پرسپولیس به تمرین استقلال کمک می‌کند تا این تیم بهتر بازی کند؟ از بازیکنان استقلال می‌خواهم شکست در دربی باعث نشود همه چیز را رها کنند. استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است و هنوز لیگ هم به پایان نرسیده است.

کدخبر: 888331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟