احتمال تبرئه دنی آلوز از اتهام تجاوز/ افشای مدارک جدید

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا در گزارشی از افشای حقایقی جدید درباره پرونده دنی آلوز خبر داده است.

به گزارش این روزنامه؛ آلوز که روز 20 ژانویه سال جاری به اتهام تجاوز به یک زن اسپانیایی در سرویس بهداشتی یک کلوب شبانه در ایالت کاتالونیا بازداشت شد، ممکن است از اتهام تجاوز تبرئه شود. در واقع طبق اظهاراتی که متهم، وکلای او و شاکی پرونده در نوبت‌های مختلف در فرایند محاکمه عنوان کرده‌‌اند، این احتمال وجود دارد که قربانی برخلاف آنچه که عنوان کرده، با رضایت خودش تن به ارتباط با بازیکن سابق بارسلونا داده و بعد از آن ادعای مورد تجاوز قرار گرفتن از سوی او را کرده باشد.

علاوه بر این تصاویری از هفت دوربین مدار بسته محل وقوع حادثه منتشر شده است که نشان می‌دهد می‌تواند تأثیر بسزایی در تغییر روند دادرسی به سود آلوز داشته باشد. بر اساس گزارش «ناچو آباد» خبرنگار اسپانیایی که ظاهراً به تصاویر ضبط شده از دوربین‌‌های مدار بسته دسترسی پیدا کرده است، قربانی پرونده زمانی که در حال رفتن به سمت سرویس بهداشتی بوده، از آنچه که قرار است در آنجا رخ دهد، مطلع بوده است. گواه آن هم صحبتی بوده که با بازیکن برزیلی داشته و تأییدی که با تکان دادن سر خود نشان داده است. این خبرنگار مدعی شده که قبل از وقوع اتفاق، آلوز حرکاتی انجام داده که همان حرکات نیز می‌توانست مصداق تعرض باشد و با واکنش اعتراض‌آمیز قربانی مواجه شود اما این زن به جای اعتراض و فاصله گرفتن از متهم، به حرکت خود در مشایعت او ادامه می‌دهد. ناچو آباد در ادامه می‌گوید که فیلمی دیگر از لحظه خروج متهم و قربانی از سرویس منتشر شده است که در آن هیچ‌یک از آنها حرفی نمی‌زنند و رفتار کاملاً عادی دارند اما کمی بعد شاکی 23 ساله زمانی که به میز خود و نزد دوستانش برمی‌گردد، شروع به صحبت و گریه می‌کند. در واقع طبق ادعای خبرنگار اسپانیایی، اتفاق رخ داده می‌‌تواند یک تله برای به دردسر انداختن آلوز بوده باشد که او را یک متجاوز جلوه دهد.

آلوز بیش از سه ماه است که به اتهام تجاوز در زندان برایانس 2 ایالت کاتالونیا حبس است و با وجود اعتراض او به ماندن پشت میله‌ها تا زمان مشخص شدن نتیجه تحقیقات، مراجع قانونی اسپانیا از بیم خروج او از کشور و عدم امکان بازگرداندنش به اسپانیا (به دلیل نبودن تفاهم‌نامه استرداد زندان خارجی میان اسپانیا و برزیل) با آزادی موقتش مخالفت کرده‌اند.

کدخبر: 888263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟