سجادی: شرایط فراهم باشد، قدم بانوان روی چشم/ احتمال حضور بانوان در دربی

به گزارش رکنا، حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا شاهد حضور زنان در دربی پایتخت خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: در استادیوم آزادی بخش‌های زیادی در دست تعمیر است و تلاش می‌کنیم ببینیم که چه قسمتی از استادیوم امکان استقرار دارد.

وی افزود: به مشورت‌های شورای تامین و فدراسیون هم در این زمینه نیاز داریم و شاید تا زمان دربی بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم.

وزیر ورزش تاکید کرد: این امر به کار تخصصی و رسیدگی نیاز دارد و تا به حال هم در هر بازی که شرایط فراهم بوده میزبان تماشاگران زن بوده‌ایم. هر زمان که شرایطش فراهم باشد قدم بانوان روی چشم است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست به سراغ ساخت یک مجموعه ورزشی جدید برویم؟ اظهار کرد: حتماً به فکر ساخت یک مجموعه ورزشی یا استادیوم برای تهران هستیم. در خود ورزشگاه آزادی یک سالن چهل‌هزارنفره برای بانوان در دست ساخت است اما متأسفانه متوقف شده است. ساخت این استادیوم در دوره اول دولت آقای احمدی‌نژاد آغاز شد و تقریباً 40 درصد آن پیش رفته است؛ باید باقی‌مانده این مجموعه نیز ساخته شود. با همه این‌ها قطعاً به فکر ساخت یک مجموعه ورزشی جدید هستیم.

 

کدخبر: 886136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟