پایانِ ستاره ای به نام اوزیل/ مسوت متن خداحافظی منتشر کرد+عکس

به گزارش رکنا، اوزیل طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ برای تیم ملی آلمان ۹۲ بار به میدان رفت و ۲۳ گل به‌ثمر رساند. اوج کار او با تیم ملی آلمان در جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود که جام قهرمانی را بالای سر برد.

اوزیل در باشگاه‌های شالکه، وردربرمن، رئال مادرید ، آرسنال و فنرباغچه بازی کرد و به افتخارات زیادی به خصوص در رئال مادرید دست یافت.

photo_2023-03-22_16-08-24

مسوت اوزیل در بیانیه خداحافظی خود نوشت:

«پس از ارزیابی‌های سخت و محتاطانه قصد دارم بازنشستگی‌ام از فوتبال حرفه‌ای را اعلام کنم. این افتخار را داشتم که نزدیک به 17 سال بازیکن حرفه‌ای فوتبال باشم و به خاطر این موقعیت بسیار سپاسگزار و شاکر هستم. اما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر از مصدومیت‌های متعدد رنج بردم و حالا بیش از پیش برایم واضح و مشهود شده که باید صحنه بزرگ فوتبال را ترک کنم.

این مسیری فوق‌العاده بود که با لحظات و احساسات فراموش نشدنی پر شد. می‌خواهم از باشگاه‌هایم شامل شالکه، وردربرمن، رئال مادرید، آرسنال، فنرباغچه و باشاکشهیر و مربیانی که من را در این مسیر همراهی کردند و هم‌تیمی‌هایی که به دوستانم تبدیل شدند تشکر کنم.

تشکر ویژه از اعضای خانواده و نزدیک‌ترین دوستانم دارم. آن‌ها از روز اول بخشی از این مسیر بودند و عشق و حمایت بی‌اندازه‌ای در طول روزهای خوب و روزهای بد به من بخشیدند.

از همه هوادارانم که تحت هر شرایطی و در هر باشگاهی که حضور داشتم، عشق بی‌قید و شرطی را به من ابراز کردند ممنونم.

حالا بی‌صبرانه در کنار امینه، همسر زیبایم، به همراه ادا و الا، دو دختر قشنگم، منتظر تمامی اتفاقاتی هستم که پیش روی من قرار دارند اما مطمئن باشید که هر از گاهی در شبکه‌های اجتماعی‌ام درباره من خواهید شنید.»

اوزیل پس از انتشار این متن، تصاویری از خودش در پیراهن تمام تیم‌هایی که برای آن‌ها بازی کرده بود و به طور خاص عکسی به یاد ماندنی با جام قهرمانی جام جهانی 2014 منتشر کرد تا به آن‌ها ادای احترام کرده باشد.

اوزیل

کدخبر: 879526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟