روزنامه های پرتغال حامی ساپینتو/ بازتاب بی پولی استقلال+ تصاویر

به گزارش رکنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز گذشته به دلیل مشکلات مالی تصمیم به تحریم تمرین گرفتند و به نشانه اعتراض به مدیران باشگاه، اعتصاب کردند.

این موضوع در رسانه‌های کشور پرتغال بازتاب داشت و به واسه حضور ساپینتو ، آنها در گزارش هایی این اتفاق را پوشش دادند.

روزنامه آبولا نوشت: علیرغم نتایج خوبی که این تیم کسب کرده، زندگی برای ریکاردو ساپینتو در استقلال ایران آسان نیست. این تیم پنجشنبه تصمیم گرفت در اعتراض به معوقات مالی و وعده‌های بی نتیجه تمرین نکند. طبق اعلام مطبوعات محلی، باشگاه مشکلات مالی زیادی را پشت سر می‌گذارد.

download

روزنامه اوجوگو با تیتر«تیم ساپینتو از تمرین امتناع کرد» مشکل باشگاه استقلال را به این شکل انعکاس داد: استقلال تهران با هدایت ریکاردو ساپینتو پرتغالی تمرین خود را برگزار نکرد. این تیم از معوقات دستمزدها و حقوق‌ها شاکی است. مدیران باشگاه قبلاً قول پرداخت حقوق معوقه را داده بودند اما این وضعیت هنوز حل نشده و چاره کار لغو تمرین روز پنجشنبه بود.

روزنامه رکورد هم نوشت: بازیکنان استقلال از چند روز پیش به مدیریت باشگاه بابت تعویق در دریافت دستمزدهایشان هشدار داده بودند اما با وجود قول مدیرعامل باشگاه، هنوز مبلغی دریافت نکرده‌اند. استقلال مشکلات مالی مختلفی را تجربه می‌کند و امیدوار است از دولت کمک بگیرد. با این حال، اگر این کمک مالی برسد، به گفته مطبوعات، برای پوشش بدهی باشگاه با آندره استراماچونی، مربی‌ای است که در سال ۲۰۱۹ از استقلال جدا شد.

download (1)

کدخبر: 878274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟