با خلافکارترین فوتبالیست دنیا آشنا شوید+عکس

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، راجا ناینگولان بین سال‌های 2010 تا 2014 برای کالیاری بازی می‌کرد و سپس راهی آاس رم شد. او تا 2018 نیز برای جالوروسی بازی می‌کرد، ولی با انتقال به اینتر، دوران افت او نیز شروع شد و حالا سال‌های پایانی فوتبالش را در انتورپ بلژیک سپری می‌کند. ناینگولان که ابایی از گفتن اینکه یک فوتبالیست سیگار ی است ندارد، زندگی شخصی پرحاشیه‌ای نیز دارد که به ضرر فوتبالش تمام شد.

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، در مورد ناینگولان گفت: «راجا فوتبالیست عجیب و غریبی بود. برای همه بازیکنانی که برای رم جذب کردم احترام قائلم، ولی راجا بیش از همه من را عصبانی می‌کرد. او اصلا مراقب خودش نبود و به راحتی الکل مصرف می‌کرد و سیگار می‌کشید. مثل پسرم دوستش دارم، ولی در عین حال رفتارش مثل خلافکارها بود. از این حیث هیچ فوتبالیستی مثل او ندیده‌ام.»

ساباتینی ادامه داد: «معتقدم هم‌تیمی‌هایش در رم باید بیشتر از او حمایت می‌کردند و به او نزدیک‌تر می‌شدند. در بیرون زمین هیچ چیزش مثل فوتبالیست‌ها نبود ولی روز بازی شگفت‌انگیز کار می‌کرد. کاری که او در رم انجام می‌داد را کسی انجام نمی‌داد. افسوس که او قدر خودش را ندانست.»

xpe3gi1v

کدخبر: 874999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟