«کلانتری» مچ استقلال را گرفت!/ فرصت سوزی آبی ها در قائمشهر

به گزارش گروه ورزشی رکنا، دو تیم نساجی مازندران و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در قائمشهر به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نساجی با این تساوی 23 امتیازی شد و در رتبه یازدهم باقی ماند. استقلال نیز 40 امتیازی شد و در رده سوم ماند تا با پرسپولیس رده دومی (42امتیاز) دچار اختلاف امتیاز شود.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سیداحمد موسوی، علی داوران، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی (87-احمد عبدالله زاده) و کریم اسلامی (82-محمدرضا مهدی زاده)

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (77-ابوالفضل جلالی)، کوین یامگا (46-صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری (77-سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند. مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری (77-آرمان رمضانی)

شاگردان ساپینتو در نیمه اول این دیدار چند بار تا یک قدمی رسیدن به گل پیش رفتند اما در نهایت موفق نشدند. دقیقه 2 ضربه سر ارسلان مطهری روی ارسال دقیق محمد محبی در بهت علیرضا حقیقی به تیرک دروازه نساجی خورد. دقیقه 13 نیز ضربه سر محبی یکبار دیگر تیرک افقی دروازه حقیقی را به لرزه درآورد.

شرح گل ها

دقیقه 53: ارسلان مطهری با پاس زمینی رضاوند صاحب توپ شد و پس از پیشروی به محوطه جریمه نساجی توپ را به تور دروازه حقیقی رساند.

دقیقه 69: ضربه استثنایی و مهارنشدنی ایوب کلانتری از روی یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه استقلال، وارد دروازه حسینی شد.

کدخبر: 873620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟