اولین واکنش تن‌هاخ به حضور رونالدو در النصر

به گزارش رکنا؛ کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد خود با منچستریونایتد و در چند راهی باشگاهی برای ادامه فوتبال، ترجیح داد به پیشنهاد نجومی باشگاه النصر عربستان پاسخ مثبت داده و با قراردادی به ارزش 400 میلیون پوند، عجیب‌ترین انتقال سال 2022 را رقم بزند.

فوق ستاره پرتغالی که به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود حالا باید به بازی در لیگ برتر عربستان و نهایتا لیگ قهرمانان آسیا بسنده کند. وقتی از اریک تن‌هاخ در مورد این انتقال پرسیده شد، این مربی ترجیح داد خیلی سرد و بی تفاوت جواب بدهد.

سرمربی یونایتد که رونالدو به خاطر اختلاف نظر با او مجبور به ترک اولدترافورد شد در مورد حضور ستاره سابق تیمش در النصر گفت: "من در مورد گذشته صحبتی انجام نمی دهم. بیایید در مورد آینده صحبت کنیم!"

تن‌هاخ بدون اینکه اشاره ای به دوران حضور رونالدو در یونایتد کرده یا از او بابت گل‌های حساسی که در این مدت زد تشکر کند، سعی کرد تا با عبور سریع از سوال فوق، در راستای برنامه قبلی خود قدم بردارد؛ عبور سریع از دوران بعد از رونالدو که خواه یا ناخواه تیمش را تحت الشعاع قرار داده است.

رونالدو در مصاحبه ای جنجالی با پیرس مورگان گفته بود که احساس می کند در یونایتد به او خیانت شده و تن‌هاخ هلندی احترام لازم را برای او قائل نیست. بعد از این اظهارت بود که کریس و یونایتد در نقطه ای غیرمنتظره، به پایان کار رسیدند.

 

کدخبر: 857968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟