استوری عاشقانه پیمان رجبی برای علی دایی + عکس استوری ورزشکار ایرانی

علی دایی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندس‌لیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی در فوتبال آلمان سابقه پوشیدن پیراهن تیم های بایرن مونیخ، هرتابرلین و آرمینیابیلفد را دارد و در لیگ برتر ایران در تیم های پرسپولیس،سایپا و صبا توپ زده است.

ماجرای ممنوع الخروجی همسر علی دایی و دخترش بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است.

ماجرا از این قرار بوده که مونا فرخ آذری همسر علی دایی به همراه دخترش در حال رفتن به دوبی بودند که هواپیمای آنها طبق دستور مقامات قضائی پس از خروج از کشور به کیش برگردانده شده است.

این در حالی ست که به گزارش وقت صبح، رسانه های رسمی کشور حمایت همسر علی دایی از اتفاقات اخیر کشور و اعتصابات را دلیل ممنوع الخروجی او و فرزندش دانسته اند. اما این اتفاق واکنش های زیادی را از سوی چهره های مشهور کشورمان و حتی بازیکنان برجسته خارجی در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

در همین خصوص حالا پیمان رجبی با انتشار یک پیام عاشقانه در صفحه اینستاگرام اش از علی دایی حمایت کرده و از او بابت این اتفاقات دلجویی کرده است.

مربی بدنساز معروف کشورمان خطاب به اسطوره فوتبال ایران نوشته است: عشق سرت سلامت.

پیمان رجبی

منبع:وقت صبح

کدخبر: 856864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟