سوپرایز بزرگ در قطر/ کریم به فینال می رسد؟

به گزارش رکنا، گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که کریم بنزما ، مهاجم فرانسه می‌تواند برای بازی در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشد. انتظار می‌رفت مهاجم رئال مادرید پس از بازگشت به اسپانیا به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران که روز پیش از شروع مسابقات متحمل شد، کل مسابقات را از دست بدهد.

شنیده می‌شد که این بازیکن 34 ساله به مدت 3 هفته از میادین دور باشد، به این معنی که تقریباً هیچ شانسی وجود نداشت که او برای بازی فینال آماده باشد. البته بنزما پیش‌بینی کرد که نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند و گفت: بنابراین دلیل به من می‌گوید که جای خود را به کسی بدهم که بتواند به تیم ما کمک کند تا جام‌جهانی خوبی داشته باشد. علی‌رغم پیش‌بینی‌های بد، فرانسه جانشینی را دعوت نکرد، با اینکه راندال کولو موانی به خط حمله تیم اضافه شد.

با این حال، برنده توپ طلا اکنون به تمرینات تیم باشگاهی خود رئال مادرید بازگشته است و موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که او ممکن است قبل از بازی مقابل آرژانتین به ترکیب فرانسه بازگردانده شود. این روزنامه ادعا می‌کند که رئال مادرید خوشحال است که این مهاجم را به قطر بازگرداند و تصمیم بر عهده دشان است که آیا از حضور این ستاره برای بازی فینال بهره ببرد یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 853100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟