آبی‌های لندن در تکاپوی خرید مهاجم زهردار بارسلونا

به گزارش رکنا،  بارسلونا مجبور شد در اوایل سال جاری یک حماسه طولانی و طولانی قرارداد با عثمان دمبله را پشت سر بگذارد تا اینکه در نهایت، این بازیکن فرانسوی 10 روز پس از پایان قراردادش دوباره با این باشگاه قرارداد امضا کرد. این بازیکن 25 ساله قراردادی 2 ساله با بارسلونا بسته که در سال 2024 به پایان می‌رسد و بند فسخ آن تنها 50 میلیون یورو است.

بازی‌های دمبله تأثیر زیادی بر مدیر باشگاه چلسی گذاشته است و به نظر می‌رسد چلسی که در گذشته با این بازیکن 25 ساله مرتبط بود، تحت تأثیر تغییر شکل او تحت نظر ژاوی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه دمبله تابستان آینده وارد آخرین سال قراردادش خواهد شد و بند فسخ 50 میلیون یورویی آن تا حد زیادی مقرون به صرفه است، ظاهرا آبی‌ها اکنون در نظر دارند تا او را در سال 2023 جذب کنند.

این گزارش حاکی از آن است که گراهام پاتر، سرمربی چلسی، برای تقویت بخش تهاجمی خود، درخواست جذب این ملی‌پوش فرانسوی را داده است. البته بارسلونا به نوبه خود قصد تمدید قرارداد دمبله را دارد و آن را در اولویت قرار داده است. ژاوی، مانند اوایل سال جاری، بار دیگر باشگاه را برای تمدید مهاجم 25 ساله سوق خواهد داد.

انتهای پیام/

کدخبر: 853093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟