بارسلونا و رم به توافق نرسیدند/ ایتالیایی ها پول ندارند

به گزارش رکنا،  ممفیس دیپای در جام‌جهانی قطر در بُرد 3 بر یک تیم کشورش مقابل آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی گلزنی کرد اما در آخرین بازی تیمش مقابل آرژانتین نمایش بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت. دیپای پس از وقفه طولانی مدت به تمرینات تیم باشگاهی خود بارسلونا بازگشت، هر چند واضح است که ژاوی هرناندز علاقه چندانی به حفظ این مهاجم ندارد و جدایی به نفع طرفین خواهد بود.

گفته می‌شود آ اس رم برای جذب دپای در موقعیت خوبی قرار دارد و مذاکرات بین این بازیکن و باشگاه در حال انجام است. با این حال، لوئیس روخو گزارش می‌دهد که انتقال ستاره هلندی به لیگ ایتالیا بسیار پیچیده است چون رُم نمی‌تواند خواسته‌های مالی کاپیتان سابق المپیک لیون را برآورده کند و به همین دلیل در فکر کناره‌گیری از خرید او است.

این موضوع بارسلونا را با مشکل مواجه می‌کند چون دپای فقط می‌خواهد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند و رم هم یکی از تنها طرف‌های علاقه‌مندی بود که هر 2 معیار را در اختیار داشت. البته یکی از راه حل‌ها این است که بارسلونا بخشی از دستمزد دپای را برای فصل آینده تقبل کند تا مسیر برای جدایی این بازیکن بیشتر از قبل هموار شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 851685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟