انتقاد نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از اهدای حواله خودرو به بازیکنان فوتبال

امیر مرادی در گفت‌وگو با رکنا، با انتقاد از اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: در شرایط فعلی یکسری اتفاقات در ورزش می‌افتد که اجحاف برای ورزشکاران است. مسئولان ورزش کشور خیلی بین ورزشکاران تبعیض قائل می‌شوند که این اتفاق خوبی نیست. چرا باید تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا شکست بخورد اما باید پس از برگشت به ایران به آنها حواله خودرو بدهند و کنار آن هم کلی سکه و دلار برای آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: آن وقت برای ما که مدال گرفتیم، سکه‌ها را تبدیل به پول و نصفش کردند و تازه یک سال بعد آن را به ما دادند. ما ورزشکار هستیم و زمانی که به یکسری ورزشکاران مزایا و پاداش داده می‌شود و ما به نصف آن هم داده نمی‌شود روی ما تاثیر بد می‌گذارد. بهتر است همه چیز بین ورزشکاران به طور مساوات تقسیم شود چه فوتبالیست‌ها و چه ورزشکاران سایر رشته‌ها زیرا همه ما به یک اندازه برای بالابردن پرچم ایران تلاش می‌کنیم.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی تصریح کرد: پس از کسب مدال در بازی‌های آسیایی یکسری قول‌هایی دادند تا در دستگاه‌هایی که مرتبط با ورزش هستند استخدام شویم اما در کمال تعجب جاهایی که می‌رفتیم فقط قول می‌دادند و هیچ برنامه و تدبیری برای استخدام ما نداشتند. مسئولان  پس از کسب مدال فقط با ما عکس یادگاری می‌انداختند و می‌گفتند که مشکلات حل شده است. همین موارد است که در روحیه ورزشکاران تاثیر منفی می‌گذارد و باعث جدایی آنها از ورزشکاران یا حتی سرازیر شدن آنها به سمت کشورهای دیگر می‌شود. بهتر است مسئولان صدای ما را هم بشنوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 851087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟