خمز آخر هفته به ایران می آید/ مرد اسپانیایی از نیم فصل دوم مربی تیم تراکتور است

به گزارش رکنا، مربی اسپانیایی تیم تراکتور هنوز به ایران نیامده است. پاکوخمز 52 ساله با مذاکره مستقیم شخص محمدرضا زنوزی هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفت. این در حالی است که چند گروه دیگر به نمایندگی از باشگاه تراکتور مذاکره با دیگر مربیان مورد نظر باشگاه تراکتور را برعهده داشتند.

با این حال زنوزی عادت دارد در حالی که گمانه زنی ها از توافق یا مذاکره با دیگر مربیان حکایت دارد ناگهان برخلاف تصور، مربی دیگری را بر مسند کار بنشاند.از این رو در حالی که به نظر میرسد او به دنبال مربی ترک یا پرتغالی است تعجب نکردیم که مربی اسپانیایی رو کرد.جالب اینجاست که زنوزی این مذاکرات را تا حدی سری انجام داد که حتی مدیرعامل و دیگر عوامل تیم هم در جریان جزئیات قرارداد نیستند.

مالک باشگاه تراکتور فیلم بازی های تیمش را به اسپانیا برد و در مدت مذاکرات این فیلم ها را در اختیار خمز قرار داد تا با تماشای آنها به شناخت نسبی از تیم تراکتور رسیده و تصمیم درستی اتخاد کند.به این ترتیت طبق توافقی که اخیرا بین او و مربی مورد نظرش صورت گرفته تا پایان هفته راهی تهران شده و بعد از ثبت رسمی قراردادش به تمرینات ملحق می شود. طبق توافقی که بین زنوزی و این مربی اسپانیایی صورت گرفته 4 بازی پیش رو حکم بازی تدارکاتی را برای خمز دارد چرا که می خواهد در این 4 بازی تیم را محک زده و به شناخت کافی برسد و در ادامه از نیم فصل دوم هدایت جدی تیم تبریزی ها بر عهده بگیرد.

از این رو هر چند او کار رسمی خود را از هفته آینده شروع می کند اما تراکتوری ها از او در چهار هفته پیش رو هیچ توقعی ندارد و کار اصلی را از نیم فصل دوم خواهند دید.

انتهای پیام/

کدخبر: 850347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟