پیش بینی از بازی جذاب امشب/ یانکی‌ها قربانی بعدی لاله‌های نارنجی؟

به گزارش رکنا، در چارچوب نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 در قطر تیم‌های ملی فوتبال هلند و آمریکا به مصاف هم خواهند رفت.

آمریکا که کمتر کسی شانس زیادی برای صعود این تیم به مرحله حذفی جام جهانی متصور بود در دیدار پایانی خود مقابل ایران توانست در همان نیمه نخست کار را یکسره کند و با گل پولیشیچ برای نخستین‌بار طی هشت سال اخیر در مرحله حذفی جام‌جهانی حضور پیدا کند و یانکی‌ها امیدوار هستند تا با درخشش و کسب نتیجه لازم در این دیدار همچنان به ماجراجویی خود در دوحه ادامه دهند و چه بسا بتوانند خودشان را در روز بازی با آرژانتین تصور کنند. 

در سوی مقابل هم تحت هدایت فن‌خال که در دور مقدماتی بی نقص ظاهر شد و با هفت امتیاز صعودی آسان به دور حذفی داشت، امید زیادی دارند تا بتوانند با ادامه روندی که در پیش گرفته‌اند بتوانند برای نخستین‌بار در تاریخ خودشان جام قهرمانی را لمس کنند و نام خود را در کنار تیم‌هایی قرار دهند که موفق به کسب این جام معتبر شده‌اند.

این در حالی است که هلند در 18 بازی پیشین خود از جمله 11 بازی خانگی شکست نخورده است. هلند با لوئیس فن خال، 10 بازی است که در جریان بازی در جام‌جهانی نباخته و در آستانه ثبت یک رکورد جالب شکست‌ناپذیری قرار دارد. لاله‌های نارنجی، بهترین گلزن جام را هم در اختیار دارند؛ کودی خاکپو مهاجم آیندهوون در 3 بازی اخیر چهار گل زده است.

فرم بازی های گذشته

انتهای پیام/

کدخبر: 849411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟