حذف ایران از جام جهانی با کی روش / همان همیشگی !

به گزارش رکنا، تیم ملی ایران در سومین و حساس‌ترین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر به مصاف آمریکا رفت که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آمریکا به پایان رسید.

ایران آمریکا

در نیمه اول این بازی هر دو تیم حملات زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما این آمریکا بود که موقعیت‌های بیشتری داشت و صاحب توپ و میدان بود.

در یک صحنه در نیمه اول آمریکا شانس گلزنی داشت که علی رضا بیرانوند با سیو خوب خود جلوی گلزنی آمریکا را گرفت.

در نهایت آمریکا روی ارسال مک کنی در دقیقه 38 و پاس دست و ضربه کریستین پولیسیچ به گل رسید.

ایران آمریکا

در نیمه دوم بازی ایران تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های بهتری ایجاد کرد. توپ و میدان در این نیمه بیشتر در دست سفید پوشان بود و خصوصا با تعویض مک کنی و پولیسیچ از سوی گرگ برهالتر، شاگردان کی روش پیشروی بیشتری در بازی کردند.

ایران آمریکا

در آخرین ثانیه های بازی یک خطای مشکوک پنالتی به سود ایران بود که داور به کمک داور ویدئویی اعتمادی نکرد.

ایران نتوانست از فرصت های به دست آمده استفاده کند و در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر آمریکا به پایان رسید، تا ایران  بار دیگر از صعود به مرحله حذفی جام جهانی باز بماند.

ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

ایران:

علی رضا بیرانوند، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی.

آمریکا:

مت ترنر، سرجینیو دست، تیم ریم،آنتونیو رابینسون، کامرون وایکرس، وستون مک کنی، تیلور آدامز، یونس موسی، تیموتی و آه،جاش سارگنت و کریستین پولیسیچ.

انتهای پیام/

کدخبر: 848271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟