برتری غنا مقابل کره جنوبی در یک بازی زیبا / جام جهانی 2022 قطر

به گزارش رکنا، در دومین بازی از روز نهم جام‌جهانی 2022 امروز (دوشنبه) از ساعت 16:30 به وقت تهران و از گروه H، تیم‌های ملی غنا و کره‌جنوبی در ورزشگاه اجوکیشن سیتی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 غنا به پایان رسید.

غنا که در این بازی از هر لحاظ از حریف آسیایی خود برتر بود، در دقیقه 24 توسط محمد سالیسو و در دقیقه 34 توسط محمد کدوس به گل رسید. البته در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان بنتو پرتغالی خیلی زود توانستند چوگیو سنگ در دقایق (58 و 61) به گل تساوی برسند تا با امید بیشتری به ادامه بازی بپردازند اما خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند. 

بار دیگر محمد کدوس توانست در دقیقه (68) برای نماینده آفریقا گلزنی کند تا کار برای نماینده جنوب شرق آسیا سخت‌تر از قبل شود. در ادامه هم تلاش های 2 تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت تا در پایان با برتری 3 بر 2 غنا همراه باشد.

در جدول غنا که در بازی نخست خود مقابل پرتغال تن به شکست داده بود با این 3 امتیاز جایگاه خود را در جدول بهتر کرد و پس از پرتغال در رده دوم جای گرفت تا منتظر نتیجه امشب پرتغال با اروگوئه باشد. کره‌جنوبی هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

*تیم ملی کره جنوبی: 

کیم سئونگ گیو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌هوان، این‌بئوم هوانگ، جانگ وو یونگ، کئون چانگ هون (۵۷ لی کانگ این)، جئونگ وو یئونگ (۴۶ نا سانگ هو)، سون هیونگ مین، گوئه سونگ چو

سرمربی: پائولو بنتو

*تیم ملی غنا:

لانس آتی‌زیگی، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، طارق لمپتی، گیدون منساه، سالیس عبدالصمد، توماس پارتی، محمد قدوس، آندره آیو، جردن آیو و ایناکی ویلیامز

سرمربی: اتو ادو

انتهای پیام/

کدخبر: 847860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟