بوسکتس هم به اینترمیامی می‌رود

به گزارش رکنا، سرخیو بوسکتس ، هافبک بارسلونا ، قرار است پس از پایان قراردادش در پایان فصل، راهی لیگ برتر فوتبال (MLS) آمریکا شود.به نقل از COPE، ​​در پایان فصل با اینتر میامی دیوید بکهام قرارداد امضا خواهد کرد.

این در حالی است که تا جایی که به مدیرش، ژاوی مربوط است گفته می‌شود که او از این هافبک بسیار خوشحال است. این مربی 42 ساله معتقد است که بوسکتس هنوز هم می‌تواند یک فصل دیگر بازی کند اما در نهایت این خود بازیکن است که آخرین تماس را خواهد گرفت.

این روزنامه‌نگار همچنین اضافه کرد که هر تصمیمی در مورد آینده در سال 2023 گرفته خواهد شد و احتمال کمی وجود دارد که او همچنان برای یک فصل دیگر ادامه دهد.

تصمیمی در سال 2023 گرفته خواهد شد و نه اکنون فرصتی برای او وجود دارد که یک سال دیگر ادامه دهد زیرا ژاوی برای آن تلاش می‌کند، اما بوسکتس پیشنهاداتی از MLS نیز دارد.

اگر بوسکتس تصمیم به جدایی بگیرد، بارسلونا یک برنامه اضطراری دارد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، گفته می‌شود که مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد و روبن نئوس از ولوز در صدر فهرست قرار دارند و این بازیکن است که بیشترین رأی ژاوی را دارد.

تا آنجا که به دستمزد آن‌ها مربوط می‌شود، هافبک رئال سوسیداد در پنجره ژانویه چیزی حدود 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت در حالی که هر عملی برای نئوس تا 65 تا 70 میلیون یورو خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 847733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟