دوره طولانی مدت وزنه‌بردار طلایی ایران از میادین

به گزارش رکنا، رسول معتمدی ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن هنگام رقابت در دسته 102 کیلوگرم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دچار آسیب‌دیدگی شد. او در حرکت سوم یکضرب وزنه 177 کیلوگرم را انتخاب کرده بود که مصدوم شد.

وضعیت آرنج معتمدی به گونه‌ای بود که پیش‌بینی می‌شد مصدومیت او شدید باشد. بنا بر اعلام پزشکان معالج رسول معتمدی، وزنه‌بردار ملی‌پوش کشور از ناحیه پشت بازوی چپ دچار پارگی شده ولی آسیبی به مفصل دست وارد نشده است.

در شرایطی که پیش از این گفته می‌شد رسول برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به 2 ماه استراحت نیاز دارد اما شنیده می‌شود مصدومیت او شدیدتر از چیزی است که قبلأ مطرح شده بود به طوری که ممکن است او حتی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را هم از دست بدهد. 

در این رابطه  حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص آخرین وضعیت رسول معتمدی اظهار داشت: دکتر کامرانی پزشک فوق تخصص که مسئولیت معتمدی به او سپرده شده است پارگی عضله را تشخیص داده است اما باز قرار شده ظرف یک یا 2 روز آینده کمیسیون پزشکی تشکیل شود تا در آن به جمع‌بندی نهایی برسند. نظر تمام اعضا بر این بوده تا او عمل جراحی شود اما باز بستگی به این دارد که پزشکان حاذق در کمیسیون پزشکی به چه نتیجه‌ای برسند. اگر خود رسول هم موافق باشد خیلی زود مقدمات انجام این کار را فراهم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تمام پزشکانی که در کمیسیون پزشکی حضور دارند منتظر هستند تا ببینند چقدر زمان بازگشت او به میادین طول می‌کشد. بالاخره رسول یکی از سرمایه‌های ملی ما در وزنه‌برداری است و امیدوارم دوباره او را سرحال و قبراق روی تخته ببینیم تا برای ایران افتخارآفرینی کند. اگر او عمل جراحی شود مدتی دور از میادین خواهد بود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 847040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟