مدیری که سجادی را سرافراز کرده است

 به گزارش رکنا، مهندس علیرضا عاصم یوسفی جزو مدیران منصوب شده دولت جدید در وزارت ورزش می‌باشد که از سوی حمید سجادی به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن کشور منصوب گردید و در اوایل حضور خود به دلیل نداشتن سابقه ورزشی مورد انتقاداتی قرار گرفت اما امروز بعد از حدود یک سال از قبول این پست در شرکت توسعه با نگاهی به عملکرد این مدیر منصوب شده سجادی میتوانیم به او نمره قبولی دهیم و نشان داده شود منتقدین به دنبال اهداف دیگری بودند، تا به فکر ارتقا ورزش و محیط های ورزشی . همین مدت اندک در کارنامه عاصم یوسفی مواردی به چشم میخورد که قابل توجه می باشد مانند:

پرداخت ۴۰۰ میلیارد بدهی شرکت و توسعه حقوق کارمندان ،کاهش ۳۶۰ پرونده باز در محاکم قضایی به ۱۶۰ پرونده، دعوت و جذب پیمانکاران برای ۱۵ پروژه ورزشی که در سال گذشته و ۵ پروژه در سال جاری افتتاح شده است ، درآمد شرکت از اماکن ورزشی از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۷۰ میلیارد تومان ، افزایش مبلغ اجاره زمین های تنیس از ۷ میلیارد تومان به ۷۰ میلیارد تومان و مبلغ اجاره بدنسازی از ۵ میلیارد تومان به ۱۰۱ میلیارد تومان ، بازسازی کامل رختکن های ورزشگاه شیرودی ، آغاز بازسازی ورزشگاه آزادی و پرژکتورها و طرح توسعه واگذاری اماکن فرسوده به پیمانکاران و کسب درآمد از تبلیغات محیطی برای شرکت و... از جمله اقدامات موثری بود که در حوزه درامدی شرکت توسعه صورت گرفته است. و تعامل خوبی که این مدیر با پیشکسوتان و فدراسیون ها و جامع ورزش دارد را میتوانیم اشاره کنیم .

این روند نشان داده مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مانند مدیران گذشته و مورد حمایت دولت ؛ مدیریت هزینه نبوده است بلکه مدیریت درآمد بوده است و لزوما نباید حتما ورزشی باشیم تا بتوانیم در مسند ریاست باشیم و مدیرانی مانند یوسفی در وزارت ورزش می‌توانند باعث رشد ورزش و وزیر باشند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 844303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟