پالس مثبت برای هم‌بازی شدن / رونالدو با مسی شام می‌خورد

به گزارش رکنا، ستاره 37 ساله که رقیب اصلی لیونل مسی برای سالیان در فوتبال دنیا بوده در آخرین مصاحبه خود همه را شوکه کرد. رونالدو که همیشه با لیونل مسی مقایسه می‌شده درباره او گفت: مسی فوق‌العاده است. او جادوییست و در سطح اول قرار دارد. ما با هم 16 سال را پشت سر گذاشتیم. تصور کنید، 16 سال سپری شد. برای همین من رابطه خیلی خوبی با او دارم.

رونالدو ادامه داد: من دوست او نیستم، دوست به معنی کسی که به خانه شما می‌آید یا پشت تلفن با شما حرف می‌زند. بیشتر مثل یک هم تیمی. مسی کسی است که من واقعا به او احترام می‌گذارم. او هم همیشه درباره من با احترام صحبت می‌کند. حتی همسر او و همسر من همیشه به هم احترام گذاشته‌اند. هر دوی آن‌ها آرژانتینی هستند، همسر من آرژانتینی است که این خیلی خوب است.

رونالدو افزود: مسی یک شخص فوق‌العاده است که کارهای بی‌نظیری در فوتبال کرده است. دوست دارم با او شام بخورم؟ بله چرا که نه! من دوست دارم با مردم مراوده داشته باشم و صحبت کنم. چرا که نه؟ قطعا با مسی شام می‌خورم. مثل کاری که مارادونا و پله انجام دادند. همه چیز در زندگی من مثبت است و من کسی نیستم که از آدم‌ها انتقاد کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 844281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟