مختاری: هرچه دارم از خانواده‌ام دارم/ هر چه داریم از برکت خون شهدا است

علیرضا مختاری‌همامی در گفت‌وگو با رکنا، با اشاره به اینکه روز جمعه مراسم چهلم شهید منصور همامی بود، گفت: حاج منصور مختاری‌همامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس متاسفانه از ناحیه سر به سر او ترکش برخورد کرد و همین امر باعث شد تا به درجه رفیع جانبازی نائل شود و پس از چندین سال تحمل رنج و درد فراوان و گذاشتن یازده فنر در قلبشان و همچنین فلج شدن از ناحیه 2 پا و تشنج‌های فراوان باعث شد تا او حدود 2 ماه قبل دچار سکته مغزی شود، به کما برود، تا گردن فلج شود و سرانجام چهل روز پیش هم به درجه رفیع شهادت نایل شد و طبق وصیت خودشان در بهشت زهرا تهران خاکسپاری شدند.

او ادامه داد: این مساله از لحاظ انگیزشی روی من تاثیر بدی گذاشته اما امیدوارم بتوانم با کسب مدال در مسابقات آینده این مدال‌هایم را به روح پدر و مادر و همچنین برادر عزیزم تقدیم کنم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو ادامه داد: شهدا خالصانه و با بینش و آگاهی، دل خود را به منبع قدرت لایزال الهی گره زده و ترسی به دل راه ندادند و شجاعانه و تا شهادت دست از مبارزه برنداشتند و عزت و استقلال را با خون خود به ملت هدیه دادند. ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و امروز وظیفه داریم که اجازه ندهیم گرد و غبار فراموشی بر چهره شهدا بنشیند.

مختاری گفت: امروز واقعیتی است که نباید کتمان کنیم که ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهدا و دلاورمردی جانبازان و آزادگان است و بر خود وظیفه می‌دانیم که بتوانیم حافظ خوبی از این اتفاق باشیم و از آن سرلوحه بگیریم و آن را در کارهایمان مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 843816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟