بدترین اتفاق برای تیم ملی ایران به روایت تصویر

 

به گزارش رکنا، با وجود اینکه چند روز از دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران و مصدومیت امید ابراهیمی می گذرد، هنوز هم واقعه ای که برای این بازیکن اتفاق افتاد نقل محافل ورزشی به حساب می آید. هافبک دفاعی قلدر و کاربلد و باتجربه تیم ملی ایران که قطعا کارلوس کی روش روی او برای حضور در ترکیب ایران در بازی های جام جهانی حساب ویژه ای باز کرده بود، در کمتر از دو دقیقه پس از حضور در میدان با ضربه بازیکن حریف روی کشاله ران خود مواجه شد و بالاجبار از زمین بیرون رفت. 

پس از این اتفاق که باعث شد ابراهیمی به طور اورژانسی راهی بیمارستان و عکسبرداری شود در نهایت خلاصه به یک مصدومیت زود گذر نبود و طبق برآورد تیم پزشکی حداقل دو ماه زمان برای بهبودی این بازیکن زمان می خواهد! موضوعی که دومین دوره حضور در جام جهانی را از هافبک ایرانی تیم الوکره قطر گرفت و باعث شد تا او را فعلا با پیراهن تیم ملی و در میدان نبینیم.

در این پست گزارش تصویری کاملی از آماده شدن ابراهیمی برای حضور در میدان، بستن بازوبند کاپیتان، آسیب دیدن و ... آورده ایم. 

0001

* دقایقی پیش از حضور ابراهیمی در میدان، کارلوس کی روش آخرین توصیه ها را به او کردو وظایف وی را کاملا تشریح کرد.

0002

 * ابراهیمی به همراه دو بازیکن دیگر و البته به ظاهر آماده تر از آن دو در دقیقه شصت و سوم آماده حضور در میدان شد.

0003

* میلاد سرلک بازیکنی بود که بازوبند کاپیتانی را از سوی وحید امیری برای ابراهیمی آورد و به بازوی او بست.

0004

 * او در نهایت به جای امید نورافکن، با انگیزه فراوان و نشان دادن آمادگی بالای خود به سرمربی تیم ملی پا به میدان گذاشت.

0005

* تنها دو دقیقه پس از حضور امید ابراهیمی در میدان ضربه بازیکن نیکاراگوئه ای او را زمین گیر کرد. درد موجود در چهره این بازیکن حاوی خبر ناخوشایندی است.

0006

* در حالی که مصدومیت سخت ابراهیمی کاملا عیان شد او بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به وحید امیری برگرداند و جالب اینکه رامین رضاییان اولین ملی پوشی بود که خود را به امید رساند و او را بوسید و طبعا به وی دلداری داد.

0007

 * خروج هافبک دفاعی تیم ملی ایران قطعی شد و ابراهیمی برای برآورد میزان مصدومیت خود توسط پزشکان تیم ملی با برانکارد به بیرون از زمین هدایت شد.

0008

* و در نهایت آخرین پلان از حضور ابراهیمی در میدان، کارلوس کی روش با علامت دست به داور میدان اطلاع می دهد که این بازیکن را می خواهد تعویض کند و شجاع خلیل زاده به جای او به میدان می رود.  

کدخبر: 842461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟