دربی تعیین کننده قهرمان لیگ است / ولز و آمریکا را دست کم نگیریم

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رکنا در خصوص قهرمانی این تیم در سوپرجام ایران گفت : استقلال این فصل ، هفته به هفته روند بهتری را طی کرد و این موضوع به خوبی در بازی های این تیم در این فصل مشهود بود. استقلال و ساپینتو به این قهرمانی نیاز مبرمی داشتند تا روحیه خود را برای ادامه فصل بالاتر ببرند و به نظرم کسب این جام در ادامه مسابقات لیگ برتر به استقلال کمک بزرگی خواهد کرد.

وی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر بخاطر جام جهانی و تاثیر آن بر روی عملکرد استقلال نیز اظهار داشت: ساپینتو شناخت کافی از بازیکنان ندارد و این تعطیلی می تواند به سود استقلال و وی باشد تا بتواند به شرایط مسلط شود و از بازیکنان شناخت پیدا کند. بنظرم مدیریت باشگاه و کادرفنی در آستانه بازی دربی که می تواند در تعیین قهرمان این فصل سرنوشت ساز باشد باید فرصت را غنیمت شمرده و روند آمادسازی تیم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

همدانی در پایان در خصوص تیم ملی ایران در آستانه مسابقات جام جهانی اظهار داشت: با حضور کی روش شرایط بهتر شده است. از طرفی نیز تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد. اگرچه ما در گروه خوبی قرار گرفته ایم و اگر هوشمندانه عمل کنیم می‌‌توانیم صعود کنیم، اما نباید حریفان را دست کم گرفت و فکر کنیم بازی راحتی در برابر آمریکا و ولز داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 842198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟