شوک پورعلی‌گنجی به کی‌روش / رضاییان بغض کرد

به گزارش رکنا، آخرین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی دوستانه با نیکاراگوئه از ساعت 10:30 امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

*بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های‌شان در ساختمان پک به داخل زمین چمن آمده و برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی را اجرا کردند.

* کارلوس کی‌روش پیش از تمرین امروز با رسانه‌ها صحبت کرد.

*پس از گرم کردن بدن‌ها بازیکنان به ارسال‌های کوتاه از جناحین و ضربه زدن به سمت 2 دروازه مشغول شدند.

*پس از این بخش تمرین، بازیکنان بار دیگر حرکات بدنی را در دستور کار قرار دادند. در این لحظه به جز ریکاردو سیلوا، خود کی‌روش نیز با انجام این حرکات نحوه صحیح آن‌ها را به بازیکنان آموزش می‌داد.

*بد ضربه زدن برخی بازیکنان و فرستادن توپ به آسمان سبب شد در زمان وقفه تمرین، کی‌روش با گلایه از این موضوع روش صحیح ضربه زدن را آموزش بدهد.

*در بخش بعدی تمرین بازیکنان با تغییر زمین باید ضربات ارسالی از جناحین را در شرایطی که مدافعان با کاور سفید را پیش‌رو داشتند به سمت دروازه ضربه می‌زدند. در این بخش کی‌روش تاکید زیادی روی جایگیری درست بازیکنان و حرکت آن‌ها از پشت مدافعان داشت.

شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی یک زوج دفاعی و روزبه چشمی و امین حزباوی دیگر زوج دفاعی این بخش از تمرین بودند و محمد حسین کنعانی‌زادگان، دیگر مدافع مرکزی تخصصی تیم ملی از سمت راست توپ‌ها را روی دروازه ارسال می‌کرد.

*ابوالفضل جلالی تنها بازیکن تمرین امروز بود که از GPS استفاده کرد.

*پس از گل زاویه بسته مهدی ترابی به بیرانوند، بازیکنان او را تشویق کردند.

*پس از مصدومیت جزیی مرتضی پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان جای او را برعهده گرفت. البته مدافع پرسپولیس پس از مداوای کادر پزشکی بدون مشکل به تمرین برگشت.

*در ادامه کی‌روش دقایقی به صورت اختصاصی با محمد حسین کنعانی‌زادگان صحبت کرد.

*در بخش بعدی تمرین نفراتی امید نورافکن و رامین رضاییان باید از سمت چپ و راست توپ‌ها را روی دروازه ارسال می‌کردند که ارسال‌های نامناسب رضاییان سبب عصبانیت کی‌روش شد و او با صدای بلند فریاد زد: دقت کن. فقط فکر سانتر هستی و چارچوب را نگاه نمی‌کنی. فکر می‌کنی کی هستی! همین موضوع سبب شد تا رامین کمی غمگین شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 841436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟