مشکلات تمام نشدنی تیم ملی / معضل تهیه بلیت و اقامت در هتل !

افشین فرزام در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی رویینگ برای حضور در قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوب است به هر حال بچه‌هایی که تجربه بیشتری دارند و قبلأ در میادین برون مرزی حضور داشته‌اند بدون شک تجربه بالاتری دارند تا در تایلند عملکرد بهتری داشته باشند. البته در این میان هم موردهای جزئی وجود دارد و نمونه آن مربوط به بچه‌هایی است که تازه می‌خواهند در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کنند و از این منظر مقداری شرایط متفاوت است.

او ادامه داد: بالاخره اولین مسابقه‌ای است که می‌خواهند تجربه کنند و در این واقع این اتفاق پایه‌ای برای مسابقات آینده آن‌ها از جمله بازی‌های آسیایی است تا به تجربه بهتری برسند. انشاالله در اولین تجربه خودشان نتایج قابل قبولی بگیرند و از این مسابقات سخت سربلند بیرون بیایند. فعلأ تا الان تمام کارها باب میل ما توسط فدراسیون پیش رفته است. تنها معضل اصلی مربوط به تهیه قایق از طرف کشور میزبان است هر چند که این مشکل ما را کشورهای دیگر هم با آن دست به گریبان هستند و امیدواریم از این بابت ضربه نخوریم. هزینه اجاره روزانه قایق از طرف کشور میزبان بین 50 تا 80 دلار است که واقعأ مبلغ زیادی است. جدا از آن متاسفانه با توجه به قیمت این روزهای ارز در تمام اعزام‌ها چه در تهیه بلیت و چه مبلغ هتل و چه اجاره قایق با مشکل مواجه هستیم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه رویینگ‌سواران در چه سطحی از آمادگی قرار دارند، پاسخ داد: با توجه به اینکه 2 هفته به اعزام زمان مانده است فعلأ بین 80 تا 85 درصد آمادگی قرار دارند اما سعی می‌کنیم در این بازه زمانی کوتاه مدت به نهایت آمادگی که می‌شود آن‌ها را برسانیم. البته برودت هوا خیلی در کار ما تاثیر بدی گذاشته است اما خوب امیدواریم بتوانیم بدون مصدومیت و بدون اینکه بچه‌ها درگیر آنفولانزا شوند آماده مسابقات شویم.

فرزام درباره اینکه در چه موادی شانس کسب مدال برای ما وجود دارد، توضیح داد: قطعأ برای کسب مدال به مسابقات می‌رویم و تمام تلاش ما روی این مساله خواهد بود تا بتوانیم مدال طلا کسب کنیم. به هر حال اکثر بچه‌هایی که می‌روند شانس مدال دارند البته این را هم باید در نظر گرفت باید ببینیم رقبای ما در چه موادی شرکت می‌کنند. پیش‌بینی ما بر این است که قطعأ رقابت‌ فشرده‌ای پیش‌روی تمام بچه‌های ما است.

انتهای پیام/

کدخبر: 841052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟