رافینیا : از خداحافظی پیکه خبر نداشتیم / کار با ژاوی عالی است

به گزارش رکنا، رافینیا مهاجم بارسلونا در گفت‌وگو با Cadena SER اعتراف کرد که از این واقعیت که از زمان پیوستن به باشگاه در تابستان تنها یک گل به ثمر رسانده است، کاملاً راضی نیست.

در حالی که این بازیکن برزیلی کار خود را درخشان آغاز کرد، فرم او در هفته‌های اخیر دچار افت شدیدی شده است و باعث شده است که جایگاه او در کنار تیم دیگر قطعی نباشد.

در 17 بازی در تمام رقابت‌ها، این بازیکن 25 ساله تنها یک گل به ثمر رسانده است که 2 ماه پیش در سپتامبر مقابل سویا به ثمر رسید.

رافینیا اعتراف کرد که از همکاری با ژاوی هرناندز بسیار خوشحال است و گفت: همه چیز خیلی خوب است، او به عنوان یک فوتبالیست الگو بود و سعی می‌کند چیزی که در ذهنش دارد را بگوید و ایده خود را اعمال و تغییراتی ایجاد کند.

علی‌رغم عملکرد ضعیف تیم در اروپا، رافینیا برای ادامه فصل خوشبین است و گفت: ما همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم و برای تمام عناوین می‌جنگیم.

وینگر سابق لیدز یونایتد در مراسم خداحافظی جرارد پیکه گفت: این خاص بود زیرا خداحافظی یک اسطوره است، یک الگو، گریه نکردن در چنین مواقعی سخت است، همیشه تصور می‌کنی که روزی زمان تو هم می‌رسد، خداحافظی همیشه احساسی است.

این مهاجم همچنین فاش کرد که او و تیم در مورد بازنشستگی پیکه تا زمان اعلام این خبر در بی خبری بودند و گفت: زمانی که بقیه متوجه شدند ما از بازنشستگی پیکه مطلع شدیم. ما از آن خبر نداشتیم، انتظارش را هم نداشتیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 840630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟