شوک در اردوی عربستان؛ کاپیتان به جام جهانی نمی رسد!؟

به گزارش رکنا، سلمان الفرج قطعا یکی از بهترین بازیکنان الهلال و تیم ملی عربستان در سال های اخیر است که به احتمال فراوان جام جهانی پیش رو را از دست خواهد داد.

سبزپوشان شب گذشته برابر تیم ملی ایسلند به میدان رفتند و در نهایت توانستند با یک گل برابر حریف خود به برتری برسند اما اتفاقی که در این دیدار افتاد که حتی از نتیجه نهایی این دیدار برای هواداران فوتبال در عربستان مهم تر بود وضعیت سلمان الفرج است!

سلمان الفرج، کاپیتان و رهبر الهلال و تیم ملی عربستان است که حضوری آرام و خونسرد در خط هافبک دارد و به نوعی ستون سبزپوشان در مرکز میدان محسوب می شود که حضور و یا عدم حضور او می تواند تاثیر فراوانی در نوع بازی تیم ملی عربستان به جا بگذارد تا جایی که سرمربی فرانسوی این تیم هفته گذشته او را با تیاگو موتا، هافبک سابق بارسلونا، اینتر و پاری سن ژرمن مقایسه کرد و از اهمیت حضور او سخن گفت.

سلمان الفرج در دقیقه چهلم بازی و بر اثر زمین خوردن از ناحیه کتف آسیب دید و بالاجبار زمین را ترک کرد و البته تاکنون نیز خبری مبنی بر وضعیت او مخابره نشده است.

دیدار عربستانی ها برابر تیم ملی ایسلند، شگفتی ساز مسابقات یورو 2016 در نهایت با گلی که در دقیقه 25 توسط عبدالحمید به ثمر رسید موفق به پیروزی در این بازی شدند.

تیم ملی عربستان در گروه سوم مسابقات جام جهانی 2022 قطر با تیم های ملی آرژانتین، لهستان و مکزیک رقیب است.

 

 

کدخبر: 840601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟