عدم تمدید پاسپورت برای وزنه‌برداری گران تمام خواهد شد؟

به گزارش رکنا، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان (مرحله نخست گزینشی المپیک 2024 پاریس) در حالی قرار است از اواسط آذرماه جاری در شهر بوگوتای کشور کلمبیا برگزار شود که تیم ملی وزنه‌برداری ایران مدتی است اردوی آماده‌سازی خود را در تهران و آکادمی ملی‌المپیک (مجموعه ورزشی انقلاب) آغاز کرده است.

اعضای تیم اعزامی به جهانی کلمبیا بدون هیچ دغدغه‌ای مشغول تمرین و آماده‌سازی خود هستند هر چند تنها دغدغه مسئولان فدراسیون تلاش برای صادر شدن گذرنامه سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی است.

 

البته در کنار این مشکل باید این را هم در نظر گرفت که مشابه چنین مشکلی هم برای محمدرضا براری دیگر مربی تیم ملی وزنه‌برداری هم به وجود آمده و او نیز به سرنوشت سرمربی تیم ملی در به اتمام رسیدن مهلت قانونی گذرنامه خود دچار شده و او این روزها پیگیر این مساله است تا بتواند با حل این مشکل همراه با کاروان تیم به بوگوتا سفر کند. 

این در حالی است که مهلت ارسال مدارک حاضرین در مسابقات جهانی 2022 کلمبیا برای صدور روادید کشور میزبان رو به اتمام است، دغدغه اصلی این روزهای تیم سرپرستی فدراسیون و خود علی‌حسینی و براری این است که شاید اگر رایزنی‌های جدی از طریق وزارت امور خارجه برای حل معضل جدی ایجاد شده در دستور کار قرار نگیرد، به احتمال فراوان باید قید حضور این 2 مربی در کلمبیا به‌عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری را بزنیم!

انتهای پیام/

کدخبر: 839470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟