پاری سن ژرمن به دنبال جانشین فوق ستاره/ پاتک دوید بکام به پی اس جی !

به گزارش رکنا، گفته می‌شود فوق ستاره 35 ساله با دیوید بکام از باشگاه اینترمیامی به توافق رسیده و از فصل بعد در لیگ ام ال اس آمریکا توپ می‌زند. همچنین خبرهایی از تلاش بارسلونا برای برگنداندن او به گوش می‌رسد، اما مهاجم آرژانتینی تمایلی به پاسخ دادن ندارد.

در هر صورت اگر لیونل مسی پی اس جی را ترک کند، آن‌ها به جانشین خوبی نیاز دارند. نگاهی می‌اندازیم به 5 مهاجمی که می‌توانند در پاری سن ژرمن جای مسی را بگیرند:

- محمد صلاح از لیورپول، مهاجم 30 ساله زمان خوشی را در لیورپول سپری نمی‌کند و ممکن است جدایی او از قرمزها راحت تر از هر فصلی باشد.

- گابریل مارتینلی از آرسنال، مهاجم 21 ساله در سنی است که سرمایه گذاری روی او می‌تواند یک ریسک خوب باشد. مارتینلی این فصل فوق‌العاده بوده و به نظر نمی‌رسد در رختکن با کسی درگیری پیدا کند.

- مارکوس رشفورد از منچستریونایتد، مهاجم 25 ساله در اوج پختگی خود قرار دارد و می‌تواند حتی از این هم بهتر شود. بازیکن آکادمی منچستریونایتد می‌تواند برای پی اس جی خوب باشد چرا که امباپه نیز از آمدن او خوشحال خواهد شد.

- رافائل لیائو از آث میلان، مهاجم 23 ساله در سری آ فوق‌العاده بوده و با توجه به سن پایین جانشین خوبی برای لیونل مسی 35 ساله خواهد بود. این بازیکن مد نظر باشگاه‌های دیگر اروپا نیز هست.

- پیره امریک اوبامیانگ از چلسی، مهاجم 33 ساله در فرم خوبی است، اما با توجه به سن بالا خیلی نمی‌تواند برای پاری سن ژرمن ثمر بخش باشد. تنها نکته مثبت او انتقال راحت به پی اس جی خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 838428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟