هزینه کلان VAR برای لیگ برتری‌ها ؛ 5 تا 6 میلیارد برای هر تیم!

ابراهیم شکوری، مدیر تیم پیکان در گفت و گویی با رکنا درباره در خصوص ورود تجهیزات کمک داوری ویدئویی گفت: هنوز به ما ابلاغیه‌ای نرسیده و صحبتی در این خصوص  نشده است. واقعیت این است که اگر قرار  به ورود  این تجهیزات باشد باشگاه‌ها هم باید کمک کنند و البته بودجه باشگاه‌هایی مثل ما مشخص است و باید در ابتدای سال به ما بگویند تا بتوانیم برای آن برنامه‌ریزی کنیم. در مجموع من فکر کنم این سیستم به لیگ امسال نرسد و به این زودی ها اجرایی نخواهد شد و همانطور که گفتم باید از چند ماه قبل به باشگاه ها بگویند تا بودجه لازم را در سیستم کلان باشگاه پیش بینی شود.

او در ادامه گفت: در اینکه باشگاه‌ها هم باید کمک کنند شکی نیست اما باید قبول کنیم هزینه بالایی هم دارد و شاید مبلغی در حدود 5 یا 6 میلیارد برای تیم‌ها هزینه می تراشد. این سیستم در تمام دنیا جوابش را پس داده و باشگاهی مثل ما هم که از داوری متضرر شده از ورود آن استقبال خواهد کرد تا عدالت بیشتر رعایت شده و نتایج در داخل زمین مشخص شود.

شکوری در پایان گفت: قطعا باید با صبوری بیشتری این کار انجام شود و یه بکباره قطعا اجرایی نیست. اعضایی که در هیات رییسه فدراسیون هستند راه حل خوبی را حتما برای آن در نظر گرفته و می‌دانند که چه کار کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 837845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟