سرمربی جان سخت، باز هم برابر آبی ها

به گزارش رکنا،ساکت الهامی در حالی امروز به عنوان سرمربی حریف استقلال روی نیمکت هوادار حاضر شد که در سال های اخیر دوبار موجبات ناکامی این تیم را فراهم کرد. او با دو تیم مختلف دو بار روبروی آبی‌ها در دیدار نهایی جام حذفی حاضر شد و در نهایت توانست دو بازی را به سود خود و تیمش به پایان برساند.

الهامی که از جان سخت ترین مربیانی که روبروی استقلالی ها قرار گرفته نام دارد برای اولین بار دو فصل پیش به همراه تیم تراکتور روی نیمکت تیم مقابل آبی‌ها نشست و در نهایت توانست با حساب سه بر دو دیدار مهم را به سود تیم خود به پایان برساند و تراکتوری ها را به عنوان قهرمانی جام حذفی معرفی کند.

دومین فینال اما فصل قبل شکل گرفت، جایی که این بار الهامی با تیم نساجی مازندران روبروی استقلالی ها قرار گرفت و در حالیکه بازی در وقتهای قانونی و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید، در ضربات پنالتی نتیجه نهایی به سود قائمشهری ها رقم خورد و دیدار این دو تیم را می توان دومین جامی‌ دانست که ساکت الهامی موفق شده از دست آبی های تهران دربیاورد.

حالا از بازیهای هفته یازدهم لیگ برتر این مربی یک بار دیگر با تیمی متفاوت روبروی استقلالی‌ها قرار گرفت. ساکت الهامی از ابتدایی فصل با نشستن روی نیمکت تیم هوادار، سکان رهبری این تیم را در دست گرفت علیرغم اینکه در دقایق ابتدایی دیدار با آبی های تهران دروازه خود را باز شده دید با نوع انتقال تدابیر خود به میدان و جوش و خروش همیشگی کنار خط، به دنبال این است تا یک بار دیگر دیدار برابر استقلال را بدون شکست به پایان ببرد .

 

 

 

کدخبر: 837142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟