قاتل لهستانی در مسیر تاریخ‌سازی/ بازگشت مربی سابق به خانه

به گزارش رکنا، پس از بازگشت به مسیرهای پیروزی با عملکرد قابل ستایش مقابل ویارئال در اواسط هفته، آبی‌اناری‌ها باید روند خود را ادامه دهند  و برای یک بُرد دیگر تلاش کنند تا همچنان روی رئال مادرید ، صدرنشین لیگ فشار بیاورند.

با شروع این دیدار، بارسلونا تاریخچه‌ای را در کنار خود دارد، زیرا از 2005/06، آن‌ها تنها 3 بازی از 34 بازی خود در لالیگا را در مقابل اتلتیک شکست خورده‌اند. جالب اینجاست که هر 3 شکست با غیبت لیونل مسی مشخص شد.

علاوه بر این، آخرین باری که بارسا در یک مسابقه مقابل اتلتیک در نیوکمپ در هر رقابتی شکست خورد، به سال 2001 بازمی‌گردد. از آن زمان، غول‌های کاتالونیا 25 بازی پیاپی بدون شکست مقابل لوس‌لئونس در خانه را پشت سر گذاشتند، 20 برد و 5 تساوی کسب کردند.

روبرت لواندوفسکی منبع اصلی گلزنی بارسلونا در این فصل بوده و در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد و فرم مهاجم به بازی یکشنبه نویدبخش بسیار خوبی برای بلوگرانا است.2 گل لواندوفسکی به این معنی بود که او تنها یکی از 3 بازیکنی است که در پنج بازی مختلف در پنج لیگ برتر اروپا حداقل 2 گل به ثمر رسانده است

فرانکی دی‌یونگ آخرین بازی مقابل ویارئال در خط هافبک نمایشی مقتدرانه داشت. هلندی که در موقعیت هافبک دفاعی از سرخیو بوسکتس جلوتر بود، خط هافبک را هدایت کرد و با کمک‌های دفاعی و هجومی خود بازی را  تحت تاثیر قرار داد.

از 440 بازیکنی که 19 یا بیشتر تکل در پنج لیگ برتر اروپا انجام داده‌اند، دی‌یانگ یکی از 2 بازیکنی است که 100 درصد موفقیت دارد. Mama Balde از Troyes بازیکن دیگری است که این کار را انجام داده است

انتهای پیام/

کدخبر: 835529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟