صحبت‌های دارنده مدال طلای امیدهای جهان پس از شکست حریف آمریکایی خود

به گزارش رکنا، در پایان رقابت‌های 5 وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان در اسپانیا، امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن 97 کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل تانر اسلوان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.

آذرپیرا پیش از این در دور نخست 12 بر 2 واسیل سووا از اوکراین را برد، سپس 10 بر صفر ریچارد وگ از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه قاطع 8 بر صفر مقابل ارطغرل آگجا از آلمان به برتری رسید و راهی فینال شد.

او پس از کسب عنوان قهرمانی به سایت اتحادیه جهانی کشتی گفت: بازی فینال بازی سختی بود. من تقریباً می‌دانستم که مسابقه سختی خواهد بود. بعد از مسابقات جهانی زیر 20 سال در بلغارستان تلاش زیادی برای این تورنمنت انجام دادم. تجربه بدی در بلغارستان داشتم و نتوانستم به مدالی که می‌خواستم دست پیدا کنم، در نهایت به مقام سوم دست یافتم.

او گفت: قبل از صوفیه، فکر می‌کردم طلایم تضمین شده است اما در نهایت به چیزی که انتظار داشتم نرسیدم. پس از آن، خودم را جمع و جور کردم و سخت و با نظم تمرین کردم تا طلا را در اسپانیا بگیرم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

کدخبر: 835490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟