کشتی آزاد زیر 23 سال جهان- اسپانیا، محمدنژادجوان حذف شد/ یزدانی و آذرپیرا در یک قدمی فینالیست‌شدن

به گزارش رکنا، در جریان روز نخست از کشتی آزاد زیر 23 قهرمانی جهان در اسپانیا و در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژادجوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خاندزرتسیان از ارمنستان گذشت.

وی در دور بعد مقابل هورست لهر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 5 تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کوتا تاکاهاشی از ژاپن رفت و توانست در یک کشتی زیبا با حساب 17 بر 7 و امتیاز عالی حریف خود را از پیش‌رو بردارد و به نیمه‌نهایی صعود کند. او در این دیدار با یحیی توماس از آمریکا مبارزه می‌کند.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با  ریچارد وق از مجارستان سرشاخ شد و با شکست 10 بر صفر او گام به نیمه‌نهایی گذاشت. او در این دیدار به مصاف ارطغرل آگجا از آلمان می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 835032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟