نظر عجیب مهاجم سال‌های دور تیم ملی: کی روش دلیل اصلی کم گل بودن لیگ است!

علی لطیفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص دیدار 2 تیم استقلال و آلومینیوم گفت: استقلال را باید به 2 بخش تقسیم کنیم ،نیمه اول بسیار بد و بی نظم که متکی به نبوغ مهدی قائدی و  کرنرهای پر تعداد بود اما در نیمه دوم تیم بهتر و روان‌تر بازی کرد که با درخشش دروازه‌بان حریف به گل نرسیدیم.

پیشکسوت استقلال در مورد سبک بازی و ترکیب استقلال افزود: از حامیان ساپینتو بودم و خواهم بود چون فلسفه او بازی هجومی است و این سبک نیاز به زمان بیشتری دارد البته اگر ابولفظل جلالی و صالح حردانی که میل به هجوم بیشتری دارند در ترکیب باشند و یامگا هم به عنوان مهاجم کار کند، اوضاع بهتر هم می‌شود. وقتی رقیبان در دفاع جمع می‌شوند شما باید روی ارسال از جناحین یا ضربات آزاد برنامه داشته باشید و به گل برسید.

وی درمورد کم گل بودن لیگ اظهار داشت: مثالی برای شما می‌زنم. تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 با ارائه فوتبالی هجومی و مالکانه قهرمان جهان شد که به گفته کارشناسان فوتبال آلمان ، گواردیولا (مربی وخت بایرن مونیخ) تاثیر زیادی روی این تیم داشت  و با توجه به اینکه شاکله اصلی تیم ملی آلمان از  بایرن مونیخ بود، این تیم به این هم دست یافت. متاسفانه در ایران عکس این اتفاق رخ داد و لیگ ما تحت تاثیر سبک کی روش قرار گرفته و تمام تیمها فقط به فکر دفاع کردن هستند  و طرز تفکر سرمربی تیم ملی روی زیبایبی لیگ تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/

کدخبر: 835257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟