با حداقل امکانات بازی کردیم و جنگدیم

به گزارش رکنا، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه 29 مهرماه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان از ساعت 17 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ باید به بچه‌ها خسته نباشید بگویم که بعد از دو و سه بازی یا حق‌مان بود یا نبود که گل‌های زیادی خوردیم توانستیم در بازی با مقابل تیم شایسته مس رفسنجان، دروازه را بسته نگه داریم. می‌دانستیم امروز با تیم سخت‌کوشی بازی داریم. تیمی که کم گل خورده چهار گل در لیگ خورده و جزو تیم‌های بالای جدول است و کادر فنی، بازیکنان و همه چیز شایسته تقدیر هستند و به بچه‌های خودم واقعاً خسته نباشید می‌گویم که جانانه جنگیدند و به لحاظ روانی این تیمی بود که متأسفانه شرایطی داشت که می‌گفتند بین این تیم اختلاف است و مشکلاتی که از بیرون به تیم ما تزریق شد و شاید یک جاهایی ما را عقب انداخت. امروز دیدید که با حداقل‌های‌مان توانستیم مبارزه کنیم و بجنگیم.

وی افزود:‌ما دست‌مان در خیلی‌ جاها برای تعویض شاید بسته بود اما بچه‌هایی که آمدند توانستند حداقل‌ها را معنی کنند. با تمام وجود بازی کردیم این مساوی درست است که یک مساوی یک امتیازی است اما برای ما بعد از آن نتایج می‌تواند به قول معروف روحی و روانی شرایط خیلی خوبی باشد چون یک مقدار خودباوری‌ داشتند و آن هم طبیعی است. خدا را شکر توانستیم امروز امتیاز بگیریم و اصطلاحاً یک مقدار ریکاوری ذهنی کنیم تا ان‌شاءالله برای بازی مقابل ذوب‌آهن آماده شویم.

مهاجری در ادامه گفت: من وظیفه‌ام در مستطیل سبز این است که تمام تلاشم را بکنم که تیمم را بگردانم و خدا را شکر امروز توانستیم فوتبال سخت‌جانی را بچه‌ها بازی کنند. بازی سخت‌کوشی را بازی کنند. شاید حالا می‌گویم یک مقدار بار فنی و بار روانی و بار انسجامی و بار همدلی خیلی بالا بود پشت هم دیگر بودند و توانستند امتیاز با ارزشی را بگیرند.

وی در پایان گفت: ما موقعیت ایجاد کردیم و موقعیت چندانی به تیم مقابل ندادیم و در مقابل روی انتقال‌ها دو سه موقعیت خوب به دست آوردیم که در نهایت بازی صفر بر صفر شد. ان‌شاء‌الله در آینده موفق باشیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 835101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟