عالمی: با تغییراتی که انجام دادیم شرایط تیم خوب شد؛ الهامی هفته سختی داشت

به گزارش رکنا، ایمان عالمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که ساکت الهامی سرمربی تیم ما به دلیل بیماری هفته سختی را داشت. قرار است

وی آزمایشات و روند درمانی را طی کند، اما تمرینات را زیر نظر دارد.وی با بیان اینکه امسال دیدار آسان در لیگ وجود ندارد، گفت: می‌دانیم بازی دشواری در پیش داریم و مقابل پیکان باید عملکرد منطقی داشته باشیم. پیکان تیمی است نظم تیمی خوبی دارد. ما نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و آماده بازی با این تیم هستیم.

عالمی توضیح داد: بازی به بازی پیش می‌رویم و برای هر دیدار تفکرات خاصی داشتیم. فراز و نشیب داشتیم اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان تغییراتی را ایجاد کردیم توانستیم اوضاع را بهبود ببخشیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و نمایش خوبی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه الهامی گفته بود که دنبال ساختن تیمی است که مردم تهران از آن لذت ببرند، تصریح کرد: ما دنبال اهداف الهامی و باشگاه هوادار هستیم. گام به گام به مرحله‌ای می‌رسیم که نمایش خوبی داشته باشیم. در هفته آینده و تعطیلات لیگ بیشتر تلاش می‌کنیم تا فوتبال بهتری ارائه دهیم و به اهداف باشگاه برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 834825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟