نظری: تاریخ‌سازی نساجی را به مردم مظلوم مازندران تقدیم می‌کنیم/ ساکت الهامی از هرنظر نمونه است

مهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، در خصوص دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: قرار گرفتن دوباره مقابل آلومینیوم اراک پس از کسب قهرمانی در جام حذفی از حساسیت بالایی برخوردار بود. جدا از حواشی بسیار بد این دیدار هر 2 تیم بازی تاکتیکی و فنی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. ولی ما با توجه به ذهن برنده‌ای که در تیم ایجاد شده، توانستیم این‌بار درلیگ برتر به حفظ روند خوبمان مقابل آلومینیوم ادامه داد به 3 امتیاز ارزشمند این بازی هم دست پیدا کنیم.

*خوشحالم که در موفقیت نساجی سهیم بودم

وی درمورد قهرمانی نساجی در رقابت‌های حذفی گفت: واقعا باعث افتخار خودم می‌دانم که به عنوان یک بازیکن شیرازی توانستم در استان مازندران و با تیم پرطرفدار نساجی در اولین قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام حذفی سهیم باشم. خداراشکر بعد از چندین سال توانستیم با تلاش شبانه‌روزی تمامی بازیکنان، کادرفنی و مجموعه بزرگ نساجی به این مهم دست پیدا کرده و نام قائمشهر و استان مازندران را بر سرزبان‌ها بیندازیم، ازطرف تمامی نفرات تیم دوست دارم، این تاریخ‌سازی را به مردم مظلوم و مهربان استان تقدیم کنم. واقعا هیچکدام از بچه‌ها نه به دنبال اسم و رسم بودند و نه پاداش؛ بلکه تنها هدف همگی ما بزرگ کردن دوباره نام تیم و خوشحالی هواداران بود.

 *«ساکت الهامی» از هرنظر نمونه است

مهاجم نساجی مازندران در مورد همکاری با "ساکت الهامی" ادامه داد: در دوران فوتبالم با مربیان به نام و بزرگ زیادی کار کرده‌ام اما آقای الهامی از لحاظ فنی و اخلاقی دربین تمامی آن‌ها نمونه است. از اینکه درتیم نساجی و زیرنظر او کار می‌کنم خیلی خوشحال هستم. زمانیکه نساجی در شرایط بدی بود و کمتر کسی مسئولیت هدایت این تیم را به عهده می‌گرفت، الهامی ریسک کرد، خوشبختانه توانست سال گذشته نساجی را در لیگ حفظ کرده و امسال هم بین این همه مدعی در جام حذفی آن را به قهرمانی برساند. البته ناگفته نماند از همان ابتدای فصل تاکنون ما به دنبال یک جام بوده عزممان را برای این تاریخ‌سازی جزم کرده بودیم. خداراشاکرم که توانستیم به هدفمان برسیم نساجی را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

* نساجی شرایط ایده‌آلی دارد

نظری درخصوص شرایط نساجی مازندران گفت: به هرحال نساجی با وجود مدیریت آقای حدادی مالک باشگاه آنقدر شرایط ایده آلی دارد که اکثر بازیکنان دلشان می‌خواهد در این تیم بازی کنند. واقعا شرایط ما فوق العاده است. خوشبختانه به لطف مدیریت درجه یک باشگاه ما هوایپمای اختصاصی داریم، همیشه دربهترین هتل‌ها اردو می‌زنیم. تمامی دریافتی و پاداش‌های بچه‌ها سرموقع پرداخت می‌شود. همه چیز در بهترین حالت ممکن قرار دارد. البته تنها ناراحتی ما این است که تیم به این خوبی زمین چمن ندارد. البته ناگفته نماند که آقای رنگرز و مسئولین در تلاش هستند، تا زمین چمن وطنی را هرچه زودتر به بهره برداری برسانند ولی در بین شرایط بینظیر باشگاه نبود یک زمین چمن اختصاصی ما را خیلی اذیت کرده است. امیدوارم که هرچه زودتر این مورد هم به لطف تلاش مسئولین برطرف شود تا باقدرت بتوانیم دراین تیم به کارمان ادامه بدهیم. مثلا در بازی با آلومینیوم ما می‌توانستیم با اتوبوس به اراک سفر کنیم؛ ولی مدیریت بادرایت باشگاه برای جلوگیری از خستگی بازیکنان ما را با یک پرواز نیم ساعته به اراک بردند. «حتی این موضوع باعث شوخی بین بچه‌ها شد آن‌ها می‌گفتند: هواپیما هنوز بلند نشده نشست. (می‌خندد). واقعا جا دارد از کادرفنی و مدیریت بی نقص باشگاه نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.»

*اسکوچیچ عدالت را بین تمامی تیم‌ها رعایت کنید

وی در واکنش به دعوت نشدن بازیکنی از نساجی به اردوی تیم‌ملی در پایان افزود: به هرحال دعوت شدن به تیم ملی آرزو و هدف هر بازیکنانی است. اما دراین مورد باید بگویم که بنظرم بهتر است آقای اسکوچیچ دیدگاه‌شان نسبت به تمامی تیم‌ها یکسان باشد، از همه تیم‌ها حداقل یک بازیکن را که عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارد را به اردو دعوت کند. جدا از آن فکر می‌کنم که بدون شک در بین بازیکنان نساجی هم نفرات باکیفیت زیادی هستند که شایستگی حضور دراردو و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی را دارند. امیدوارم که بالاخره این اتفاق رقم بخورد تا عدالت در این خصوص بین تمامی تیم‌ها رعایت شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 778166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟