الهامی: اتفاقات اردوی ترکیه را بزرگ کردند

به گزارش رکنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی هوادار مقابل آلومینیوم در هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: خوشحالم که در شروع فصل جدید با یک تیم خیلی خوب و منسجم و در یک شهر خیلی خوب بازی داریم. از تیم آلومینیوم شناخت داریم اما با توجه به تغییرات تیم ها کامل و صد در صدی نیست.

وی افزود: همه دوست دارند شروع خیلی خوبی در لیگ برتر داشته باشند ما هم مستثنی نیستیم. آلومینیوم در فوتبال کشورمان جایگاه خیلی خوبی پیدا کرده است. دلیل صحبت های ما نتایج فصل گذشته این تیم است که با شایستگی در جام حذفی ظاهر شد و شاید هم می توانست قهرمان شود اما این اتفاق برایش پیش نیامد، امیدوارم که موفق باشند. این را می دانم که فردا هر دو تیم بازی سختی پیش رو دارند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بچه های ما آماده هستند و الحمدالله شرایط خوبی دارند. 

الهامی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود نتایج خوب در حوزه فنی، یکسری حواشی در فصل گذشته، اخراج از نساجی و حواشی که در اردوی پیش فصل هوادار در ترکیه رخ داد برای او تکرار می شود، گفت: ببینید در مورد نساجی، اخراج نبود خودم رفتم. در مورد پیش فصل هم واقعا چیزی نبود آنطور که شلوغش کردند! در مورد فصل گذشته چیز خاصی ندارم بگویم ولی در اردوی پیش فصل ترکیه اتفاق خاصی نبود که بخواهیم بگویم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 813480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟