فاطمی: امیدوارم برای تیم امید زمان از دست نرود/ مربیان لیگ برتر هیجان کاذب دارند

فراز فاطمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت تیم امید گفت: یک مربی باید از لحاظ فنی به بهترین شرایط مجهز باشد. علم مربیگری در 2  وجهه قابل تعریف است. اول فنی و علم روز و دوم اینکه کاریزما و شخصیت اوست که بتواند مدیریت همه عوامل تیم را داشته باشد. وقتی این شرایط برقرار باشد بازیکنان هم از او حساب برده و نتیجه در زمین بهتر خواهد شد. کار مربیگری در تیم امید و بزرگسالان کاملا تفاوت دارد و مربی در تیم امید باید ابتدا معلم و روانشانس باشد. در این رده سنی که حساس هم است و تازه فوتبال بازیکنان شکل گرفته مربی باید به بهترین شکل آن را مدیریت کرده و نتیجه گیری را داشته باشد.

وی ادامه داد: در لیگ برتر ما متاسفانه هیاهوی کنار زمین وجود دارد و اگر نباشد تیم از حق خود دور خواهد ماند. در کل دنیا این موضوع تعریف نشده و در خارج از ایران فقط مربی ذهنش برای شرایط فنی فوتبال است. ما باید با تدابیری درست  این شرایط را از فوتبال خودمان پاک کنیم. در لیگ برتر امروز ما هم مریی هوچی داریم و هم مربی که بتواند فنی تیم را هدایت کند.

مدیر تیم امید در خصوص شرایط این تیم تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای نداریم و بازی‌های مقدماتی المپیک  از شهریور سال آینده است و فدراسیون هنوز جلسه‌ای با ما و کادر فنی نگذاشته و دوست داریم زودتر این جلسه را بگذارند تا زمان را از دست ندهیم و بعد از نیم قرن به المپیک راه پیدا کنیم. فیفا دی‌های خوبی برای تیم امید قرار دارد که تصمیم عاجل و درست باعث می‌شود آن‌ها از بین نروند.

انتهای پیام/

کدخبر: 834572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟