کربکندی: تیمی در حد قهرمانی ندیده‌‌ام/ بازیکنان لیگ با جسارت بازی نمی‌کنند/ برخی مربیان زمین بازی را با محله خود اشتباه گرفتند

رسول کربکندی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر به رکنا گفت: بعد از گذشت این چند هفته از لیگ به نظرم تیمی در حد مدعی قهرمانی وجود ندارد. اگر چه تیم‌های استقلال ، پرسپولیس و سپاهان قطعا در بین مدعیان هستند ولی لیگ امسال مانند خیلی از دوره‌های گذشته کیفیت لازم را ندارد و بازیکنان به دلیل اینکه سال حضور تیم ملی در جام جهانی است از آسیب دیدن می‌ترسند و با جسارت بازی نمی‌کنند تا جام جهانی و تیم ملی را از دست ندهند.

وی ادامه داد: اینکه برخی از مربیان در کنار خطر شلوغ می‌کنند به رفتار شخصی آن‌ها برمی‌گردد و برخی از آن‌ها فوتبال را با محله خود اشتباه گرفته و با توجه به اینکه این رفتارها و نوع عملکرد برخی از داورها نتیجه بخش بوده پس حتما مربیان از اینکار خروجی داشته‌اند که به این شرایط ادامه می‌دهند. از طرفی یکسری از مربیان برخی از بازیکنان را آلوده رفتار خود می‌کنند و وقتی بازی شروع می‌شود آن بازیکن هم تحت تاثیر کاراکتر مربی کنار زمین است. من وقتی در هفته اول بازی تیم‌های استقلال و سپاهان را و در کنار آن رفتار مربیان  تیم را دیدم آن مربی برنده شد که آرام‌تر بود و نتیجه هم گرفت.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: این مربیان باعث می‌شوند که برخی از بازیکنان هم از آن‌ها یاد گرفته و در زمین رفتار مناسبی نداشته باشند. در کل لیگ ما تا قانون درستی برایش در نظر نگیرند به این وضعیت ادامه خواهد داد. ای کاش تیم ها روی کارهای تاکتیکی به نتیجه برسند و به جای شلوغ کاری ، در زمین حرفشان را بزنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 831165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟