ابراهیمی: قهرمان این فصل هفته پنجم مشخص است!/ طارمی به ایران بیاد تا 4 هفته نمی‌تواند گل بزند

ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی‌های این فصل لیگ برتر به ویژه بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان به خبرنگار رکنا گفت: هفته اول لیگ واقعیت را نشان نمی‌دهد و بازیکنان خارجی حضار در لیگ هم باید جند هفته‌ای در ترکیب باشند تا عیار آن‌ها مشخص شود. یورگن لوکادیا در تیم گل‌محمدی باید چند بازی در ترکیب تیم باشد تا این تیم هم مشکل گلزنی خود را حل کند. برخی از بازیکنان پاسور خوبی هستند و برخی گلزنی ذاتی در محوطه جریمه هستند. زمان فوتبال ما از بین شاگردانم که حدود 250 بازیکن در تیم‌های مختلف بوده‌اند، فرشاد پیوس، مدیرروستا، محمدخانی و علیدوستی توپ در محوطه را می‌دانستند چظور تبدیل به گل کنند. باور کنید مهدی طارمی هم اگر حالا به ایران برگردد 4 هفته گل نخواهد زد و باید در ترکیب تیمش جانمایی شود.

وی ادامه داد: در بین سال‌های که در ایران فوتبال به صورت لیگ برگزار می‌شد دوره قبلی ضعیفترین دوره برگزار شده بود و هیچ پدیده‌ای به فوتبال ایران معرفی نشد و اصلا کیفیت خوب نبود. خود من در پایان هفته سوم سال گذشته به همه گفتم استقلال قهرمان است و این اتفاق هم افتاد. در این فصل هم در پایان هفته پنجم به شما خواهیم گفت کدام تیم قهرمان است. کیفیت بازی‌های هفته اول خیلی خوب نبود و در فوتبالی که من اعتقاد دارم همیشه آخرین پاس بهترین پاس است، گلزنان خوب تغذیه نشده و آمار کم گلزنی را هم داشتیم.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان امروز حاصل دست دلال‌ها هستند و زمان ما مربیانی چون اردشیر لارودی، امیر ابوطالب، نایب رویین دل و رجب فرامرزی حتی بازی‌های تیم‌های لیگ دسته سوم را نگاه می‌کردیم تا بازیکن خوب جذب کنیم که از دل آنها محمد پنجعلی کاپیتان تیم منتخب آسیا هم شد. در لیگ امسال برخی از بازیکنان لزیونر پا به سن گذاشته به تیم‌های سابق خود آمده‌اند تا شاید آخرین جام‌جهانی خود را هم ببینند که این به بی کیفیتی لیگ امسال شاید کمک کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 816075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟